Lisa Lill Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Jeg og min mann er ikke så flinke til å si at vi elsker hverandre. Vet ikke hvorfor det er slik. Kanskje fordi vi begge kommer fra familier der det sjelden ble sagt. Akkuratt nå svinger forholdet litt. Vi vet begge at vi elsker hverandre, men det er så lite i hverdagen som "beviser" det, viss dere forstår hva jeg mener... Jeg kunne tenke meg å gjort noe som gleder han. Som på en måte viser hvor høyt jeg elsker han. Jeg vet godt at det bare er å si det, men... Noen ideer? Vi bor langt fra restauranger ( er ikke slikt jeg tenker på heller) Og meg selv i sexy undertøy er ikke aktuelt av flere grunner. Noen som har noen erfaringer?
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Kosekveld med god mat og en god film! Clea
~sikka~ Skrevet 19. desember 2003 #3 Skrevet 19. desember 2003 Skru av tv'n og sitt og kos dere med nydelig mat og litt vin bare dere to. Sett dere sammen i sofaen etterpå og kos masse med hverandre og bare sitt og småprat. Stryk ham på hode og kinn, på armene og overalt. Da viser du ham at du elsker ham.
Gjest Gitte Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 Sett dere sammen i sofaen etterpå og kos masse med hverandre og bare sitt og småprat. Stryk ham på hode og kinn, på armene og overalt. Da viser du ham at du elsker ham. MMMM...der fanget du meg
Gjest care Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 + et spa bad. Fyll badekaret (hvis du har) med gode oljer (gjerne rett etter jobb). Tenn opp starinlys og putt han oppi. Etterpå kan du serverer god mat og vin :blunke:
Gjest ikke innlogget Venus Skrevet 21. desember 2003 #8 Skrevet 21. desember 2003 Hei. Skriv et kjærlighetsbrev, og send det til han på vanlig måte !!! Tenker det gjør susen jeg ... Og vis at du setter pris på han i hverdagen. Det du gjør er viktigere enn det du sier. Spesielt de små tingene. Blikk, berøring og nuss for eksempel. Flørt med mannen din. La oss få vite hvordan det går da ... Venus.
Iskvinnen Skrevet 21. desember 2003 #9 Skrevet 21. desember 2003 Ordne et varmt pledd, god mat og varm drikke. Inviter han ut i vinteren opp i skogen eller ned til sjøen. Sett dere ned nyt stillheten, maten og hverandre. Dette gjør underverker!!!
Barbie Skrevet 21. desember 2003 #10 Skrevet 21. desember 2003 Her i huset blir det satt stor pris på små, søte lapper i matboksen.
Iskvinnen Skrevet 21. desember 2003 #11 Skrevet 21. desember 2003 Ja!! Det er koselig!! En dag sambo laget matpakke til meg formet han hjerter av agurkskivene. Det er bare en liten ting men jeg ble veldig satt ut av det. Synes det var så søtt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå