Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen har tips om hvor man kan kjøpe store donuts til å ha i håret i trondhjeimsområdet?

Har hørt de har på Glitter, men at de ikke er spesielt store.

Har også søkt på Ebay, men finner ikke større enn 10cm i diameter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag selv av en litt tykk sokk. Det gjorde jeg og den funker kjempebra:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde selv med sokker, men den ble ikke helt rundt, så jeg ble ikke helt fornøyd :)

Skrevet

Jeg har en fra glitter, og synes at den er mer enn stor nok for meg :) Nå vet jo ikke jeg hvor tykt/langt hår du har, men selv har jeg utrolig tykt og hår ned til puppene, så donuten blir jo større etter hvor mye hår du har.

Skrevet

Jeg har en fra glitter, og synes at den er mer enn stor nok for meg :) Nå vet jo ikke jeg hvor tykt/langt hår du har, men selv har jeg utrolig tykt og hår ned til puppene, så donuten blir jo større etter hvor mye hår du har.

Jeg har skulderlangt tynt hår ;) derfor bør donut'n være ganske stor siden håret mitt ikke lager noe volum.

Skrevet

Hvis du har tynt hår til skuldrene bør den IKKE være for stor, for da har du sannsynligvis ikke nok hår til å dekke over den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at den fra Glitter ikke er stor nok. Jeg har den og syns den er mer enn stor nok utseendemessig. Det ser jo bare rart ut om den er enorm. I tillegg må du ha hår nok til å dekke den.

Skrevet

Hvis du har tynt hår til skuldrene bør den IKKE være for stor, for da har du sannsynligvis ikke nok hår til å dekke over den.

Jeg har nok hår til å dekke en som er litt større enn de fra Glitter :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke at den fra Glitter ikke er stor nok. Jeg har den og syns den er mer enn stor nok utseendemessig. Det ser jo bare rart ut om den er enorm. I tillegg må du ha hår nok til å dekke den.

Jeg synes at hvis man først skal lage en donut er det finest hvis det er litt størrelse på den :) Jeg har litt stort hode og synes derfor det ser litt rart ut hvis donuten er litt liten. Men smaken er som baken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...