Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forteller dere venner og familie at dere har søkt jobb? Er det forskjell om dere har jobb fra før eller er arbeidsledige? Selv mistrivdes jeg i forrige jobb, og ville ikke fortelle noen at jeg hadde søkt nytt. Det ville på en måte bare bli enda et nederlag hvis folk visste jeg søkte noe jeg ikke fikk. Selv da jeg fikk jobben fortalte jeg det bare til min beste venn. Først med kontrakten i hånden våget jeg å si fra til alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gang jeg var arbeidsledig så fortalte jeg det. Da var det veldig greit om "alle" visste det i fall de kom over noe som var aktuelt. Skulle jeg søkt jobb mens jeg allerede hadde en, ville jeg holdt en lavere profil.

Skrevet

Den gang jeg var arbeidsledig så fortalte jeg det. Da var det veldig greit om "alle" visste det i fall de kom over noe som var aktuelt. Skulle jeg søkt jobb mens jeg allerede hadde en, ville jeg holdt en lavere profil.

Apropos lavere profil, utrolig dumt at man i offentlige stillinger kan risikere å bli "hengt ut" som søker. Det burde ikke vært lov. Har hørt om folk som har googlet sitt eget navn og funnet det i søkerlister på internett. Tror mange unngår å søke offentlig av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...