Gå til innhold

Jeg er elendig i senga

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Kanskje du burde få opp selvtilliten? :klemmer:

Jeg har en så pass selvtilit at jeg uten problemer kan si at jeg er elenig i senga uten og skamme meg over det.

• Liker 1
Skrevet

En kvinne som faker orgasme er ikke god i senga etter min mening. Da narrer hun partneren, og det er ikke fint.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

En kvinne som faker orgasme er ikke god i senga etter min mening. Da narrer hun partneren, og det er ikke fint.

Men det er ikke en det er alle sammen.........

Gjest Levitate
Skrevet

Enig!

Om mannen er så dårlig i sengen, er kvinnen minst like dårlig når hun velger å narre han og tro at han ikke legger merke til det. I stedet for å fake burde hun heller navigere han og fortelle hva hun liker, slik at hun kan oppnå en ekte orgasme! Om hun ikke greier å få orgasme, burde hun heller ikke late som om hun gjør det. Det hjelper ikke og gjør ingenting bedre.

Skrevet

Hva er galt med en liten fake en da? Hvis man ikke faker litt innimellom blir jo aldri gubben ferdig...

Enig...mange voksne kvinner som alltid faker med mannen sin. Menn jukker ofte bare inn og ut og tar knapt på noe annet.

Da kan de ikke forvente at det blir orgasme; herregud.

Gjest Levitate
Skrevet

Enig...mange voksne kvinner som alltid faker med mannen sin. Menn jukker ofte bare inn og ut og tar knapt på noe annet.

Da kan de ikke forvente at det blir orgasme; herregud.

Kjære deg, hvordan kan mannen vite bedre når kvinnen ikke sier noe da? Ikke for å dra alle menn under en kam, men menn er ikke de mest intelligente sjelene til tider. Heller ikke kvinner, når de faker.

Skrevet

Enig!

Om mannen er så dårlig i sengen, er kvinnen minst like dårlig når hun velger å narre han og tro at han ikke legger merke til det. I stedet for å fake burde hun heller navigere han og fortelle hva hun liker, slik at hun kan oppnå en ekte orgasme! Om hun ikke greier å få orgasme, burde hun heller ikke late som om hun gjør det. Det hjelper ikke og gjør ingenting bedre.

Signerer. Hvem tror hun hun hjelper? Hverken ham eller seg selv!

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Kanskje det skal nevnes at jeg bare holder ut i 2 sekunder.

Skrevet

Fordi kvinner har en tendens til og overdrive når de faker..

ganske irriterende...

noen grunn egentlig ikke jeg bare antar

En kraftig orgasme kan høres " rå ut " og sterkt overdrevet ut ! Det trenger ikke å bety at de faker.Tvert om.

Kommer jo an på om dette er en ONS eller i et langvarig forhold. Da kjenner man hverandre såpass godt...at det blir svært vanskelig for en kvinne å fake, uten å bli avslørt...

Man skal i hvertfall ha meget gode skuespiller talenter for å klare det.

Kan være høylytt selv. Men det er forde mine orgasmer er STERKE.Virkelig sterke.

Noen damer er bare ikke redd for å lage nytelses lyder i senga.Og det bør du synes er turn-on...forde alltfor mange damer er musestille og våger ikke å slippe seg løs i det hele tatt...og disse damene, får neppe orgasme. Forde man må våge å slippe alle hemninger for å klare å få eks vaginal orgasme. Tross allt er det litt mer konsentrasjon for kvinner enn for menn , å få orgasme på den måten.Men når den kommer, kan det hjelpe på å slippe ut nytelseslyder...for å ikke stoppe " orgasmen " som er på vei.

Så litt lyder er bra ! Opp med hodet. Du er sikkert ikke så dårlig i sengen...som du tror selv.

Er bedre å være litt frigjordt,vill og gal i senga ...enn anstrengt ,stille og forknytt....

Skrevet

Men atte, atte, atte... jeg eier jo heller ikke noe skam, og jeg er en djevel i senga!! :fnise:

Jeg eier ingen anden skam enn den som fordres av meg.

Noen ganger er jeg veldig god - andre ganger fungerer det kanskje ikke like bra....

Skrevet

Jeg eier ingen skam så jeg har ikke noe problemer med og innrømme det.

Det går fint, da er det balanse i verden. Jeg er nemlig guds gave til kvinnen! Monsterpikk med perfekt form, kropp som en gresk gud, utholdenhet så god at jeg knapt blir ferdig. Elsker og slikke fitte, kjenne hvordan jenta vrir seg i nytelse, samspillet mellom to kropper og hvordan vi responderer på hverandres bevegelser.

It's okey, suck as much as you want.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det går fint, da er det balanse i verden. Jeg er nemlig guds gave til kvinnen! Monsterpikk med perfekt form, kropp som en gresk gud, utholdenhet så god at jeg knapt blir ferdig. Elsker og slikke fitte, kjenne hvordan jenta vrir seg i nytelse, samspillet mellom to kropper og hvordan vi responderer på hverandres bevegelser.

It's okey, suck as much as you want.

Du overdriver....Noe som vil si at du nok er like dårlig som meg du tør bare ikke inrømme det.

Skrevet

Du overdriver....Noe som vil si at du nok er like dårlig som meg du tør bare ikke inrømme det.

Faktisk overdriver jeg ikke i det hele tatt, seksuelt sett er jeg fantastisk!

Skrevet

Jeg eier ingen skam så jeg har ikke noe problemer med og innrømme det.

Hva gjør du eksagt som får deg til å være dårlig mellom sengeklærne.

Skrevet

Kanskje det skal nevnes at jeg bare holder ut i 2 sekunder.

Tja. Slikker du klitt da?

Skrevet

Hvis du bare holder ut i to sekunder så bør du kalle inn forsterkninger.

• Liker 1
Skrevet

2 sek.. Da rekker ikke engang damene å fake orgasme.. Men du bør jo kunne holde til en skikkelig orgasme etterpå da :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...