Gå til innhold

Jeg er elendig i senga

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg eier ingen skam så jeg har ikke noe problemer med og innrømme det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at du er elendig i senga? Noe grunn til det? :popcorn:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

fordi han eier ingen skam :skravle:

• Liker 1
Skrevet

Corto Maltese er skikkelig klisje

• Liker 2
Skrevet

fordi han eier ingen skam :skravle:

Men atte, atte, atte... jeg eier jo heller ikke noe skam, og jeg er en djevel i senga!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Godt med det man kan innrømme!

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Fordi kvinner har en tendens til og overdrive når de faker..

ganske irriterende...

noen grunn egentlig ikke jeg bare antar

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Corto Maltese er skikkelig klisje

Kanskje jeg er en klisje... Men jeg gjemmer meg ihvertfall ikke ban AnonymBruker

• Liker 1
Skrevet

ganske irriterende...

Men atte, ikke alle faker! Jeg har aldri faket før! Hvis jeg ikke får til å komme en kveld sier jeg bare i fra! Faking er en styggedom...

Skrevet

Hvis kvinnfolkene du ligger med faker, så er det vel de som har et problem som ikke forteller deg hva de vil ha. Kanskje du skal finne deg litt eldre kvinnfolk. Eller åpne for å ha kommunikasjon i senga..

Bare tenker høyt her jeg

• Liker 1
Skrevet

ganske irriterende...

Nå er det ikke så mange kvinner som få orgasme under selve samleie da :sjenert: Og det er vell egentlig ikke DIN feil at disse damene ikke kommer da :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ikke så mange kvinner som få orgasme under selve samleie da :sjenert: Og det er vell egentlig ikke DIN feil at disse damene ikke kommer da :klemmer:

Det er vel hans feil hvis han ikke gjør noe annet enn å jukke inn og ut...

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er vel hans feil hvis han ikke gjør noe annet enn å jukke inn og ut...

Helt riktig

Skrevet

Kvinnfolk som faker er håpløse selv. Husk det. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med en liten fake en da? Hvis man ikke faker litt innimellom blir jo aldri gubben ferdig...

• Liker 6
Skrevet

Helt riktig

Du får få deg noen bøker om emnet eller spørre jentene her om hva som skal til for å få dem helt i mål.

Skrevet

Hva er galt med en liten fake en da? Hvis man ikke faker litt innimellom blir jo aldri gubben ferdig...

En fake er galt, jo. Det viser bare hvor utrolig dårlig JENTA er i sengen.

Altså, sjekk denne problemstillingen. Du har sex med en mann, samme om det er kjæreste eller ONS. Han kjører og peser på, men du kommer aldri og du syns rett og slett han er dårlig i sengen. Greit, det er et nederlag at han er dårlig, men da skal du selv være flink og gjøre det rette. Nemlig å veilede, be han stoppe fordi du ikke orker mer, er trøtt etc. eller si hva du liker. Jeg har selv vært borti denne situasjonen, og det jeg gjorde var å veilede han rett og slett.

Å fake en orgasme kan være veldig sårende for partneren din, spesielt om han finner ut av det. Da går han rundt og tror at han gjør noe bra, men så gjør han det egentlig ikke. Og fy for et nederlag det må være for mannen.

• Liker 2
Gjest Levitate
Skrevet

Altså, sjekk denne problemstillingen. Du har sex med en mann, samme om det er kjæreste eller ONS. Han kjører og peser på, men du kommer aldri og du syns rett og slett han er dårlig i sengen. Greit, det er et nederlag at han er dårlig, men da skal du selv være flink og gjøre det rette. Nemlig å veilede, be han stoppe fordi du ikke orker mer, er trøtt etc. eller si hva du liker. Jeg har selv vært borti denne situasjonen, og det jeg gjorde var å veilede han rett og slett.

Å fake en orgasme kan være veldig sårende for partneren din, spesielt om han finner ut av det. Da går han rundt og tror at han gjør noe bra, men så gjør han det egentlig ikke. Og fy for et nederlag det må være for mannen.

:jepp:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei nei det er jeg som er dårlig i senga....Kvinnene jeg har ligget med ikke at det er veldig mange var gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...