stjernesmell Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Mamma ønsker å bli tatt med på en rundtur i Oslo der jeg studerer. Vil gjerne vise henne litt steder man vanligvis ikke drar. Som oftest ender man opp i sentrum eller Majorstua. Har dere noen tips til ting jeg kan gjøre/vise henne? Spennende butikker, restauranter, eventer, områder, lunsj-steder osv.? Hun har sett alle de typiske "turist-stedene", men har veldig dårlig geografisk oversikt over byen. Tror kanskje grønland/grünerløkka områdene er ganske ukjente for henne. Har tenkt å planlegge en full dag med hyggelige ting
wwa Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 En tur på grunerløkka er absolutt å anbefale Drikk milkshake på Ryes, gå innom alle vintagebutikkene, gå på "loppemarked" i birkelunden (på søndager). Ellers kan dere gå innom Ringen kino og se gratis kortfilm (halv seks hver dag om jeg ikke husker feil) 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=39729&st=0&p=486630&#entry486630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå