Gå til innhold

oppvaskmaskin eller for hånd?

Gjest anonym

vasker du helst for hånd eller bruker du oppvaskmaskin?  

1 stemme

1. 1. vasker du helst for hånd eller bruker du oppvaskmaskin?

• for hånd
      13
    • oppvaskmaskin
      64

Anbefalte innlegg

Oppvaskmaskin. Veldig deilig og kjekt å ha. Kjeler og fat og sånt vasker vi som regel opp for hånd. Er bare to stykker, så den settes ikke på mer enn 2 ganger i uken - om vi ikke har hatt mye besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heldigvis oppvaskmaskin - og får en ny en etter nyttår :D

Mannen er flink og vasker panner da :elsker-ham-smily:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er det oppvaskmaskin hjemme. Men jeg ser i Camping-kataloger at det er til vogn også, men der går grensen. Heldigvis der er gubben med så mimrer vi sammen over oppvasken i vogna.

Hva å gjøre som vår tidligere statsminister, der er det en til rent og en til skittent, så slipper man krangelen om hvem som skal tømme maskina.

:hoho::hoppe::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvaskmaskin stod øverst på lista over nye hvitevarer da vi kjøpte leilighet. Nå ble hele kjøkkenet nytt, men skal aldri leve uten oppvaskmaskin noen gang. Det tror jeg vil være å risikere samlivsbrudd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett sterkt fobi mot oppvask for hånd- kanskje grunnet min usle sommerjobb som oppvaskhjelp på en restaurant som tenåring. Er glad teknologien har kommet såpass langt, jeg- takk du, hvem-som-helst for oppvaskmaskinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønsket vi hadde oppvaskmaskin! Blir vel når vi flytter i en større leilighet.. Ingen her i huset som liker å ta den, så den står høyt skrevet på lista! -ønske ønske- :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lureste investeringen vi har gjort her i huset er oppvaskmaskin!

Vi er veldig flinke til å grise til service og bestikk til tross for at vi er bare 2 stk, dermed går maskinen nesten daglig.

Har vasket min del av kopper og kar opp igjennom tiden, og kan bare si at jeg ELSKER oppvaskmaskinen!

Tresleiver, kasseroller osv. ALT går i maskinen!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Har oppvaskmaskin. Men småting og sånt tar jeg på hånd. Men uten oppvaskmaskinen hadde det bare vært krangel og bråk her uansett. Så det er like greit med oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin,men som andre skriver her,det jeg er mest redd for eller ting som ikke tåler oppvaskmaskina det vaskes for hånd.

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, man savner ikke noe man ikke har. Jeg sa det også:jeg trenger ikke oppvaskmaskin. Ikke var det krangling om oppvasken heller.

Ved installering av nytt kjøkken så ble det kjøpt. Tror det er beste innvesteringen vi har gjort.

Enkelte tror at man sparer penger på og vaske selv. Det går mye penger ut ved håndvask. Det billigste er faktisk maskinvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin.

Uten den hadde vi kranglet konstant her i huset og hatt et fjell av oppvask stående på benken.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...