Tullamore Dew Skrevet 17. desember 2011 #21 Skrevet 17. desember 2011 Aldri hatt One night stands, aldri vært fristet til å ha det heller. Og har gode skills likevel
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #22 Skrevet 17. desember 2011 Aldri hatt One night stands, aldri vært fristet til å ha det heller. Og har gode skills likevel Skjønner ikke hvorfor enkelte tror en får gode skills av ONS jeg. 5
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #23 Skrevet 17. desember 2011 ikke mange jeg har ikke så stor sans for ONS bare 3 ganger
Tullamore Dew Skrevet 17. desember 2011 #24 Skrevet 17. desember 2011 Skjønner ikke hvorfor enkelte tror en får gode skills av ONS jeg. Nei, du sier noe. For meg har det i allefall alltid vært sånn at første gang jeg har sex med en date/kjærestemateriale, så har det faktisk vært litt kleint, og det tar litt tid før man finner ut av hverandre osv. Det er rett og slett kanskje litt dårlig sex helt i start, så jeg ser for meg at en haug med ONS hadde vært det ene verre enn det andre, men det er kanskje bare meg
challenger Skrevet 17. desember 2011 #25 Skrevet 17. desember 2011 Skjønner ikke hvorfor enkelte tror en får gode skills av ONS jeg. Mange føler kansje at man tør å være litt mer vågal under en ONS da. Det blir på en måte mindre flaut å prøve ut ting du ikke har prøvd før med en fremmed, enn med enn langvarig partner?!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #26 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har hatt 2 ONS, og en som egentlig var ONS, men som ble 3-4 nights stands:p Angrer ikke sånn veldig, men kunne fint vært foruten dem. Kommer ikke til å ha ONS, føler det er billig og jeg vet selv at jeg var veldig usikker og ute etter bekreftelse på den tiden. Aldri igjen, har mer selvrespekt nå
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #27 Skrevet 17. desember 2011 Mange føler kansje at man tør å være litt mer vågal under en ONS da. Det blir på en måte mindre flaut å prøve ut ting du ikke har prøvd før med en fremmed, enn med enn langvarig partner?! Motsatt for meg. 1
Sekretæren Skrevet 17. desember 2011 #28 Skrevet 17. desember 2011 Tråden er ryddet for avsporinger SportyShorty, mod
Gjest Raindrops Skrevet 18. desember 2011 #29 Skrevet 18. desember 2011 Ingen. Jeg har hatt det jeg trodde ville bli ons et par ganger, but they always come back for more i alle tilfeller har det vært noen jeg har snakket med før, jeg er altfor sjenert til å ha sex første kvelden.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #30 Skrevet 18. desember 2011 Er så stolt over å si; Ingen :gjeiper: er 22 år foressten.
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2011 #31 Skrevet 18. desember 2011 Jeg gjør ikke slikt, jeg. Er bare søt, liten og uskyldig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #32 Skrevet 18. desember 2011 Ingen, kommer aldri til å bli noen heller. Sånt'no ække no for meg!
Gjest Jay Skrevet 18. desember 2011 #33 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke hatt noen, men er fornøyd med erfaringen og utviklingen mellom meg og min mann. Har en venninne so har hatt 40+ ONS, og vi diskuterte nylig forskjellige ting vi hadde gjort seksuelt. Det viste seg at jeg hadde mye mer erfaring med hvor, hvordan, når jeg hadde hatt sex, selv om alt er med den samme personen. (Hun var helt enig i dette). 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #34 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har hatt 3 ONS og to pulevenner.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #35 Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om det kan kalles det Jeg og en kompiss bestemte i forveien og ligge sammen. Ble med den ene gangen. Er det ons?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå