Gå til innhold

Dum julegave?


Labello

Anbefalte innlegg

Kunne dere ha hatt en hattehylle et annet sted enn i gangen?

Til julegave har jeg kjøpt en som likner på den her , som jeg tenkte mamma kunne ha på kjøkkenet over kjøkkenbordet. Hun har ønsket seg noe sånn, har bare en flat hylle der fra før. Men det jeg har kjøpt er jo en hattehylle i utgangspunktet.... Haha, men jeg tenkte at hun kunne jo henge grytekluter og en hjertetavle jeg også har kjøpt på de knaggene...

Spørsmålet er altså: Kunne dere ha brukt den på kjøkkenet?

Hvis hun ikke vil ha den, så tar jeg den selv. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tanken som gjelder! :) Tok litt tid før bildet kom opp! Jeg kunne godt ha tenk meg å ha noe lignende på kjøkkenet hvis det passet inn med resten!

Endret av SnowTiger !
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har hvitt, romantisk kjøkken, så den passer inn på der om hun velger å ha den der :)

Men litt rart er det jo, ja :)....

Kan jo henge koselige bilder og slik fra knaggene? + den hjertetavla jeg nevnte?

(Veldig optimist ja) :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, herregud. Folk må begynne å bli litt mer kreative, man må ikke nødvendigvis bruke alt mulig til det det i utgangspunktet er beregnet for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud. Folk må begynne å bli litt mer kreative, man må ikke nødvendigvis bruke alt mulig til det det i utgangspunktet er beregnet for.

Enig med denne. Og det er da slett ikke uvanlig med knagger på kjøkkenhyller, f.eks. tallerkenhyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud. Folk må begynne å bli litt mer kreative, man må ikke nødvendigvis bruke alt mulig til det det i utgangspunktet er beregnet for.

Ja, takk for svar alle sammen!!!

Da trenger jeg ikke å være "nervøs". :)

....Kanskje jeg burde fikse noen småbilder som kan henge ned ifra de knaggene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen bruker hatt lenger, tenker hylla passer bra, jeg. Dersom hun ikke liker den, kan hun vel bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å hatt den på kjøkkenet om jeg hadde plass. :) Jeg kan ikke se for meg at folk som kjøper denne hattehylla faktisk bruker den til å ha hatter på uansett hvor de plasserer den.

Det er FINT når folk tenker litt utenfor boksen. Om noen skulle reagere på det vil jeg si det er de som er litt for bundet av merkelapper.

Du kan sikkert kjøpe noe småtteri hun kan henge på knaggene, men ikke noe hun føler "må" henge der. Jeg har en knagghylle, og jeg har bruk for hver en knagg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint se for meg at en slik kan passe på kjøkkenet! Knagger kan man jo henge forkler, grytekluter og kjøkkenhandkler fra, så det er langt i fra så rart ;)

Hvis du er flink med mat kan du jo lage et lite hefte med favoritt oppskrifter med ett lite bånd så det kan henge fra knaggene. Så for å hinte at det er kjøpt til kjøkkenet og ikke gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere ha hatt en hattehylle et annet sted enn i gangen?

Til julegave har jeg kjøpt en som likner på den her , som jeg tenkte mamma kunne ha på kjøkkenet over kjøkkenbordet. Hun har ønsket seg noe sånn, har bare en flat hylle der fra før. Men det jeg har kjøpt er jo en hattehylle i utgangspunktet.... Haha, men jeg tenkte at hun kunne jo henge grytekluter og en hjertetavle jeg også har kjøpt på de knaggene...

Spørsmålet er altså: Kunne dere ha brukt den på kjøkkenet?

Hvis hun ikke vil ha den, så tar jeg den selv. :Nikke:

Synes det var et godt forslag og hun blir sikkert kjempe glad for det! Ikke dum julegave i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også gaven var kjempefin, og passer godt til et kjøkken. Og hvis hun av en el annen grunn heller vil ha den på et annet rom, er det vel ikke noe i veien for det, heller. Go for it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var jo kjempefin! Det står jo ikke 'hattehylle' på den heller. :fnise:

Synes den passer fint på kjøkkenet, eller hvorfor ikke også på et soverom? Koselig gave!

:smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...