AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har hatt som mission og gå ned de siste 4- mnd, noe jeg har klart. Har trent 6 dager i uka, med 1 t spinning hver dag eller jogging + styrke. Nå er jeg komt hjem i jula, og de har ikke treningsstudioet mitt her (Sandnes). Jeg kan ikke melde meg inn i studio her pga bindingstid (skal være her en mnd), og jeg kan ikke jogge ute da det er spinnglatt. (Trynte nettopp!) Hva kan jeg gjøre for å holde formen vedlike/ikke legge på meg? Pleide å spise rundt 1600 kcal når jeg trente, skal jeg kutte ned på dette? Prøvde å finne rimelig spinningsykkel på nett også, men ingen som har. Noen tips? Hilsen fortvilt treningsnarkis med kløe i bena
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Gjesteabonnement/klippekort på treningsstudio? Det har vi iallfall her. Drop-in-pris også. Hør med dei, dei er jo sikkert intr i å tene litt pengar, sjølv om du ikkje vil binde deg i 12 mnd.
Ian Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Nå er ikke jeg så kjent i Sandnes, men det finnes mange alternativer som man kan finne på, så lenge du tør! Her er noen forslag: SvømmingSkiTrappeløpingSpensthopp med pushups + situpsOmmøblering :gjeiper: Håper du finner noe du kan gjøre for å holde treningen ved like!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Langs toglinjen (Paradis stasjon) er det et treningsstudio som tilbyr månedsabonnement =) http://www.energym.no/
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Langs toglinjen (Paradis stasjon) er det et treningsstudio som tilbyr månedsabonnement =) http://www.energym.no/ Det er da ikke i nærheten av sandnes. Ts, ta også kutt ned kalorimengden?
Gjest Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 -Kjøpe vekter på xxl for 299 for en koffert og drive lett styrketrening hjemme kombinert med hjemmetrening med dvd(kan sikkert lastes ned fra nett lovlig for penger) -Gå lange turer(brodder på skoene så går det fint)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Det finnes ikke studio i sandnes med klippekort eller drop inn... min trening gikk i dass av samme grunn. og det tar en time tilsammen med buss til paradis om du ikke bor i sentrum
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #11 Skrevet 17. desember 2011 Jeg kjenenr ikke til Sandnes, men på de studioene jeg har vært medlem kjører de alltid ganske desperate "tren ut året for kr xx"-tilbud på denne tiden. Her jeg er nå er det vel 1 krone dagen tror jeg. Det er jo som regel ikke så fullt på sentrene de siste ukene i desember. Men klart, fra 1. januar er det andre boller Lykke til iallefall, og så flink du er!
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Jeg er også treningssenterløs i jula, og jeg har tenkt å: - Kjøre noen Jillian Michaels-videoer - Trene styrke inne. Går fint an å finne en del øvelser å ta på kjøkkenet - Gå turer i skogen - Kjøpe brodder og jogge turer - Bruke ergometersykkelen til mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå