Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Fikk et gavekort til min 40 års dag og trenger en parfyme. Noen som kan gi går hva en skal gå etter når en skal velge duft. Har brukt Red Door av Elizabeth Arden i en årrekke, men har lyst til å prøve noe nytt, men er redd jeg skal ta en som ikke passer helt. Noen som kan hjelpe...? Det går vel litt på hvilken type en er etc. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat anskaffe meg den nye fra Burberry, heter Burberry Brit eller noe sånt, fullt av ruter. Er kjempe fornøyd!

Skrevet

Red Door er i følge beskrivelsen en super-feminin, eterisk, lett og grasiøs duft med forførende varme, bløte og erotiske akkorder.

Dersom du liker litt søte og varme parfymer ville jeg prøvd Coco Mademoiselle fra Chanel eller Gaultier eau de toilette. Disse er feminine og tyngre enn de lette parfymene samtidig som at de ikke er for tunge.

Skrevet

Hei

Jeg har brukt red door for mange år siden, så kanskje du liker Chanels parfymer. Jeg bruker ALLURE, gå å prøvd den eller COCO MADEMOSIELL :sexy:

Skrevet

Så flott med gavekort på parfymeri da :D

Det kommer jo litt an på hvaslags dufter du liker da,- mange typer å velge mellom.

Liker du klassiske dufter, blomsterdufter, orientalske / sensuelle, litt tunge dufter, transparente dufter ?

Har aldri kjent på Red Door fra EA, så vanskelig å sammenlikne for min del.

Mamman min på 43 får "Glamourous" fra Ralph Lauren til jul. Hun ønsket seg den fra før, så den var forhåpentlig bænkers :)

Burberryparfymene er flotte og klassiske :)

Jeg kan selv anbefale "Addict" fra Dior. Den er litt mørk, bra til aftenbruk og har en duft av vanilje og tre, med mange gode dufttoner oppå. Sensuell duft, som man ikke trenger så mye på av gangen. Den er drøy : )

"Light Blue" fra Dolce & Gabbana er også en vinner hos meg. Den er klar, søt og frisk med marine tendenser ( ikke akkurat sjøluft hehe, men den er "fräsch" og luftig ). Jeg liker mange forskjellige typer da, og denne og forrige fra Dior er like som natt og dag.

En ganske glamorøs duft som jeg også har er "5th avenue" fra Elizabeth Arden. Den er klassis, blomsterduftende og feminin :) Veldig god!

Kan også anbefale Dolce % Gabbana duften som er avbildet her

Er noe av samme type duft som "Addict".

"Laguna" fra Salvador Dali er også god. Frisk og krydret med litt marint preg.

"Premier Jour" fra Nina Ricci er kjempegod. Den er søt og feminin og litt "gyllen" i duften.

Ehm, nå snakker jeg meg langt ute på jordet her, - er litt gira på parfymer ja :ler: :oops:

Men nå vet jeg ikke hva du har prøvd eller ikke da, men jeg kan i allefall gå god for disse :)

Lykke til og nyt parfymen :briller:

NB : ikke prøv mer enn to parfymer av gangen.- sånn for å ikke blande,- da sier luktesansen STOPP! Men det vet du sikkert.... :D

Og vent og se en halvtimes tid etter at du har prøvd parfymen,- og se om du fremdeles liker den. Det er da den egentlige duften kommer fram.. NÅ er jeg ferdig... :oops:

Skrevet
Hei

Jeg har brukt red door for mange år siden, så kanskje du liker Chanels parfymer. Jeg bruker ALLURE, gå å prøvd den eller COCO MADEMOSIELL :sexy:

Det ble Chanels Allure, den var helt herlig... kjekt med forandring. Takk for råd!! :D

Skrevet

Sensi fra Armani er min favoritt for tiden.

Den inneholder: kaffir-lime, akasie, palisander og jasmin.

Skrevet

Det ble Chanels Allure, den var helt herlig... kjekt med forandring. Takk for råd!! :D

:blunke: Så bra da, da har vi samme smak i parfyme :hoppe:

Skrevet
En ganske glamorøs duft som jeg også har er "5th avenue" fra Elizabeth Arden. Den er klassis, blomsterduftende og feminin :) Veldig god!

:Nikke:

En av mine favoritter!!!

Har brukt mange flasker av den de siste årene!

Har heldigvis nettopp fått en ny flaske + bodylotion i samme! :hoppe:

Det er så herlig!

Smurfa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...