Nieve Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Som tittelen sier, ser dere på Meredith og Christina som type heltinner i Grey´s? Jeg digger serien, men synes faktisk Meredith og Christina er de mest irriterende karakterene i serien. Ikke er de særlig hyggelige, og jeg oppfatter dem som ekstremt egoistiske. Det funker jo forsåvidt i og med at alle karakterene i serien er veldig forskjellige, men til tider kan det bli litt mye mørkesinn og ego blant de to, noe jeg synes er litt slitsomt. Hva mener dere? 4
Ambivalent Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Tja, jeg synes de er menneskelige. De mange negative sidene gjør at jeg synes de virker mer ekte, og ikke som glansbilder. Men skjønner hva du mener med irriterende, ja. 2
Surriball Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Jeg skjønner hva du mener, siden de hele tiden gjør det rake motsatte av det jeg ville gjort og sagt! Men jeg liker dem, og forstår dem innimellom. Jeg synes de funker bra som karakterer, jeg! 1
pantora Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Liker Cristina veldig godt, Meredith veldig dårlig, hun er så irriterende og sytete! 3
Roo Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg synes begge er ekstremt irriterende og selvopptatte. Orker ikke følge med på serien lenger. 2
challenger Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Liker Cristina veldig godt, Meredith veldig dårlig, hun er så irriterende og sytete! Helt enig. Christina er så sær at hun blir morsom, men Grey liker jeg bare ikke. Irriterende *sesåsexyjeger-mysing*. Men synes generelt at grey's har tapt seg det siste året, så følger bare med med et halvt øye når det står på..
Rosalie Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Deilig med menneskelige karakterer i en amerikansk serie. Personlig syns jeg Meredith virker litt lite selvstendig og litt for avhengig av McDreamy, mens Christina er litt for selvstendig og dermed litt lite empatisk. Min favoritt er og blir Callie. Og "little-Grey" har vokst fra å være sytejente til voksen dame med bein i nesa. *blir ikke lei* 7
Gjest Badabing Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Jeg synes begge er ekstremt irriterende og selvopptatte. Orker ikke følge med på serien lenger. Samme her. Jeg ble så irritert av dem til slutt, at jeg ikke gadd å se på lenger. Det samme gjaldt Izzie. Jeg ble lei henne allerede etter første sesong. 1
kills Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Nei. Jeg liker Christina, hun er morsom, men Meredith er bare irriterende og sutrete. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Som tittelen sier, ser dere på Meredith og Christina som type heltinner i Grey´s? Jeg digger serien, men synes faktisk Meredith og Christina er de mest irriterende karakterene i serien. Ikke er de særlig hyggelige, og jeg oppfatter dem som ekstremt egoistiske. Det funker jo forsåvidt i og med at alle karakterene i serien er veldig forskjellige, men til tider kan det bli litt mye mørkesinn og ego blant de to, noe jeg synes er litt slitsomt. Hva mener dere? ser ikke på de som heltinner men jeg føler jeg kan identifisere meg med dem.
melly666 Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Izzie misliker jeg, men digger Christina, til tross for at hun er veldig forskjellig fra meg. Meredith er menneskelig på godt og vondt Callie er tøff!
Gjest Aria. Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Det svinger veldig... men alt var annerledes i starten. Liker Christina, noen ganger M, men hun var jo så slem med Lexi. Verst var egentlig Izzie, likte henne godt i starten, men hun ble en bitch!! Frekk og ekkel, og ikke minst sur. Callie er ikke akkurat superblid hun heller.
Lunivere Skrevet 18. desember 2011 #13 Skrevet 18. desember 2011 Jeg digger Christina! Hun gjør hele serien for min del. Meredith har alltid irritert meg, men synes hun er blitt litt mer likable i det siste faktisk. De karakterene jeg virkelig mislikte i Greys var Izzie og George. Makan til irriterende karakterer som jeg ble lei av med en gang. 2
Gjest Elyssa Skrevet 18. desember 2011 #14 Skrevet 18. desember 2011 Jeg liker dem begge to jeg.. Synes de er veldig menneskelige og ekte. 2
Sinner Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Christina er het grei, kommer med noen gullkorn iblant. Meredith har en jævla irriterende gange så derfor blir hele hun irriterende. Liker Arizona jeg.
Dragonfly84 Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg syns serien har blitt dårlig, men jeg ser på likevel... Liker egentlig ingen av dem. Alex kanskje, for han er så menneskelig. Sånn "jeg later som jeg er skikkelig kjip, så blir jeg kanskje ikke såra, men egentlig er jeg snill, ikke si det til noen". Før likte jeg Erica Hahn, for hun var hvert fall annerledes enn de ego-modellene. Jo, jeg liker søstera til McDreamy, Amelia Shepherd, som er med mest i Private Practice. Men hun liker jeg mest fordi hun er sexy (ja, jeg vet det er motstridende, siden jeg ikke liker de andre fordi de er så modellfolk, men jeg sa ikke at jeg var logisk :gjeiper: ) Endret 18. desember 2011 av Dragonfly84
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Den eneste kvinnelige karakteren jeg liker er Arizona. Little Grey er OK.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #18 Skrevet 18. desember 2011 Den eneste kvinnelige karakteren jeg liker er Arizona. Little Grey er OK. Glemte Bailey, forresten.
Surriball Skrevet 18. desember 2011 #19 Skrevet 18. desember 2011 Jeg digger Bailey, jeg. Hun er og forblir kul. Lita, tøff, rappkjefta dame, og ikke så unaturlig smellvakker som alle de andre i serien... Ellers likte jeg George og Lexie godt, og flirer godt av McSteamy Og han er så skremmende kjekk at det er... ja... skremmende. Han ser ut som en ekstremt kjekk versjon av Brad Pitt. Men Alex er utrolig irriterende. Han gjør ALT feil, oppfører seg som en drittsekk og lærer aldri. 2
NancyB. Skrevet 18. desember 2011 #20 Skrevet 18. desember 2011 Er ein grunn til at dei blir kalla Twisted Sisters. Personleg likar eg dei begge to(kanskje mest Christina), men eg skjønnar at andre kan syns at det er irriterande.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå