Orthia Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er så tørr luft i vår sentralfyrte leilighet. Jeg får elektrisk hår og kviser, og lillegutt på sanart tre får tendenser til brudne blodkar i nesen. I øyeblikket har jeg skåler med vann strategisk plassert i leiliheten, men syns ikke de har særlig effekt (de kan ikke stå oppå/over ovnene). jeg tenker derfor på å kjøpe en luftfukter. Er det noen som har kan anbefale noen spesiell luftfukter? Gjerne også forhandler/pris? Kan også føye til at vi bor på ca 80 kvm, og jeg vil helst ikke ha noe som bråker veldig eller ikke kan stå steder der barn oppholder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. desember 2003 #2 Del Skrevet 19. desember 2003 De selger slikt på elkjøp. Anbefales på det sterkeste. Pris vet jeg ikke.. Men sjekk www.elkjop.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2003 Takk, Jordbær. fant tre stykker hos Elkjøp. Det stod idesverre ikke mye om hvilke typer som egnet seg til hvilken bruk. Er det noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 26. desember 2003 #4 Del Skrevet 26. desember 2003 Effekten av slike luftfuktere er dessverre ikke veldig stor. Det eneste som virkelig hjelper mot tørr luft er å senke innetemperaturen, jo varmere det er jo lavere luftfuktighet. Om vinteren vel og merke, om sommeren er det omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå