Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Hvordan er kjoler fra Asos Petite for meg som er 170 høy? Vil den bli veldig kort?
Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Oops, feil forum. mente å skrive i klær-forumet :/
Honesty Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Det blir nok for kort, ja. Petiteklær er dessuten annerledes i proporsjonene enn vanlige klær, for eksempel kortere i ermer og bein.
Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Tenkte å kjøpe en størrelse større, men er kanskje ikke noe vits hvis den uansett blir for kort i armer og lengden. Ja ja, da sparte jeg den tusenlappen
Honesty Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Nei, jeg tror ikke det nytter å kjøpe en størrelse større, for det er først og fremst proporsjonene som er annerledes, ikke størrelsen i og for seg. Petiteklær er vel stort sett beregnet på kvinner under 160 cm, og gjerne enda mindre.
Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Rart at ASOS bruker en modell som er 179 på petite-klærne da..?? De ser ikke ut til å sitte så dårlig på henne heller.
Gjest Michelle82 Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Petite er klær mente for de under 5'4, altså spesial laget for korte jenter. Da er det dumt å kjøpe diss eklærne når du er høyere enn normalt.
Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Petite er klær mente for de under 5'4, altså spesial laget for korte jenter. Da er det dumt å kjøpe diss eklærne når du er høyere enn normalt. Ja, men jeg har sett folk kjøpe petite (på blogger f.eks.) uten at de er petite selv, og de har passet helt greit, ser det ut som. Og den ene modellen Asos bruker er 179 cm vet jeg, men det kan jo være de trikser med det, bruker en stor kjole som er lengre og holder inn kjolen med klyper og sånt .. eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå