AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg holder på å lage julevindu med rød teip. Og så ville barna ha snø på, men vi har ikke hvit vannmaling. Det er ikke mulig å få tak i før til uka, og vi har lyst å gjøre dette ferdig i dag. Det vi har er flytende hvit akrylmaling, slik man bruker til hobbyprosjekter på tre og lerret. Går det an å bruke den veldig tynnet ut i vann/melk? Eller blir det håpløst å få av etter jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. desember 2011 #2 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har fint fått vannbasert akrylmaling av vokset spisebord, selv om det var to uker gammelt. Jeg måtte bløte litt på det flere ganger og skrapet forsiktig med fingerneglen, men det kom fint av. Bordet er nesten svart så jeg vet ikke om det misfarget noe. Det er vel ikke så lett å misfarge på glass med hvit farge heller? Er ingen glassmester, men vil tro du får det av like lett som den horrible snø-sprayen. Den sleit jeg veldig med et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå