Gå til innhold

Facebook: Kan man se alle som går inn på profilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en gutt som er intressert i en jente. Vi er venner på facebook og ettersom jeg liker henne blir det fort til at jeg er innom profilen hennes en god del ganger og jeg lurer sånn på om hun kan se det? Jeg har sett applikasjoner som stalker-check etc. hvor det står at man kan sjekke hvem som "stalker" deg osv. og er derfor usikker på dette.

Kan hun se hvor mange ganger jeg er innom profilen hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hva er poenget med å små-stalke jenta? Er du interessert så ber du ho med ut på date.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Den stalker-dritten er vel gjerne virus. Hvorfor bry deg, egentlig? Fortell henne at du liker henne da, så slipper du redselen for å bli "avslørt".

Skrevet

Så hun kan ikke se hvor mange ganger jeg er innom profilen hennes? Eller at jeg har besøkt den i det hele tatt?

Problemet med å fortelle henne at jeg liker henne er at hun er ettertrakted av mange gutter og jeg fort kan bli avvist.

Skrevet

Så hun kan ikke se hvor mange ganger jeg er innom profilen hennes? Eller at jeg har besøkt den i det hele tatt?

Problemet med å fortelle henne at jeg liker henne er at hun er ettertrakted av mange gutter og jeg fort kan bli avvist.

Nei og nei.

Ja, det er jo mye mulig det. Men er det ikkje bedre å få vite om ho kanskje føler det samme, enn å være usikker og "snike i skyggene" (det er bare creepy om du driver å stalker profilen og bildene hennes på FB).

Skrevet

Muligheten til å se på andres profiler uten at du legger igjen spor, er vel en av grunnene til at FB har blitt en suksess, er det ikke? Å si at det er creepy blir latterlig, det er bare en variant av smugkikking i klasserommet/skolegården.

Nei, ingen ser at du er på profilen. Disse appene som "avslører" hvem som er inne på profilen er bare spam :)

• Liker 1
Skrevet

Stalking, uansett hvor, er creepy - hadde faen ikke villet vært sammen med en dersom jeg fant ut at han hadde stalket meg.

Skrevet

Det finnes noe som heter Top Fans, og den fungerer faktisk.

Skrevet

Stalking, uansett hvor, er creepy - hadde faen ikke villet vært sammen med en dersom jeg fant ut at han hadde stalket meg.

Å kikke på andres bilder og profil på facebook er absolutt ikke stalking og ihvertfall ikke creepy, det er pointet med hele facebook, tusenvis av nordmenn gjør det. Det at du er oversensitiv og nevrotisk får bli en annen sak.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Denne linken er i hvert fall bare tull. Jeg ser at det er mange av mine venner som får opp følgende sitat på siden sin når de har klikket på linken:

Wow! Profilen min ble besøk 52 ganger - KUN I DAG, og jeg kan se at jeg har en god del stalkers - HAHA! Finn dine her xxxxxx

Dette blir publisert etter du har gått igjennom alle tillatelsene og konkurransene som du blir bedt om. Det er reklamspam i forkledning og fungerer ikke.

Men denne Top Fans; baserer den seg på antall besøkende eller på de som har kommentert og lignende dine aktiviteter? For det er jo en vesentlig forskjell; de som kommenterer kan lettere registerets i et system, mens de som kun er inne på siden din og snoker legger ikke igjen noen fysiske spor på samme måte.

Link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Jeg fant svaret selv :)

https://www.facebook.com/mytopfans

My Top Fans analyzes your interactions between your friends and you and calculates which are the friends that share with you the most.

Den tar altså ikke for seg snokingen, det er med ande ord helt trygt å snoke ;)

Skrevet

FB har vel offentlig sagt at man aldri vil kunne se hvem som besøker profilen. Top fans går nok på aktiviteter ellers ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...