Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 jeg må bare få det ut..har ingen å snakke med heller.. derav kommer jeg hit med mine tanker! jeg er 20 år gammel jente levd i et forhold med en utenlandsk gutt i 5 år. han er så god og snill og jeg elsker han! jeg er av den typen som vil finne meg en og være med han resten av livet, jeg er ingen party jente, liker ikke dra på fester liker ikke skifte gutter som jeg skifter sokker, liker å holde meg hjemme i trygge omgivelser går sjeldent ut på byen osv.. gutten jeg er med er av samme slaget og sånn sett passer vi sammen godt, ellers også men så har det seg slik at jeg har en norsk kamerat som jeg vet at liker meg... han gjør alt for meg. men er av den totalt motsatte typen av meg! liker festing drikking, byn partys og har vel prøvd ut hver og en jente i sin tid. men allikevell jeg har litt tiltrekking til denne gutten! dette fører til at jeg blir sur og irritert på typen min, og vil høre fra han at han verdsetter meg (og da går som regel irritasjonen over) da kom jeg til å tenke, tenk om jeg liker denne norske gutten fordi jeg ikke har norsk gutt selv.... opm jeg satser på han vet jeg at det ikke vil holde så lenge, tror jeg..... han er ikke av den typen! alt med han er motsatt av meg! absolutt alt! ingenting ville ha gått i hop! men allikvell følelsen er der, men jeg vil aldri ha hatt en gutt som har hatt 20 jenter før min tid...... jeg måtte bare få luftet tankene mine..... vanskelig dette.. liker ikke å måtte gå rundt å tenke på det og vurdere og stresse med det. jeg elsker jo kjæresten min også.. men ble så redd,tenk om jeg er sammen han fordi jeg ikek kan få noen andre, men på en annen side, hvordan kan jeg få noen andre når jeg aldri går ut.men slikt interriserer meg heller ikke:(
Orthia Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Er det sånn at du vurderer å vrake en kjæreste du sier du elsker, fordi det er en annen du har et litt godt øye til -men egentlig ikke vil ha? Det er ganske vanlig at man i perioder i faste forhold kan føle en smule tiltrekning til andre. I slike situasjoner er det viktig å tenke over hva man har og hva man eventuelt kan få om man gir avkall på dette. Det virker også som du har dårlig selvtillit,når du skriver dette: men ble så redd,tenk om jeg er sammen han fordi jeg ikek kan få noen andre Stemmer det? iIså fall får du nok ikke noe bedre selvtillit ved å vrake kjæresten din for en flørt med en annen. Tenk på hva du vil, hva som er det riktige for deg. Tror nok du innerst inne vet hva det er.
Tirill Skrevet 19. desember 2003 #3 Skrevet 19. desember 2003 Bra svart Morrison.. Unødvendig for meg å skrive noe mer i allefall :D
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 Kjenner mange tenåringsforhold som har tatt slutt i begynnelsen av 20-årene fordi begge to har endret seg fra de var 15-16. Hvis du finner ut at du ikke er forelsket i kjæresten din, spiller det jo egentlig ingen rolle hvorfor han er sammen med dg?
Kid-a Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Hvorfor er du så fokusert på at kjæresten din er utlending, og kameraten norsk?
Jens Skrevet 21. desember 2003 #6 Skrevet 21. desember 2003 For meg høres det ut som om du er sammen med kjærsten din fordi du tror du ikke kan få noen andre................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå