AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Hei!Det er 2 år nå der jeg ikke har hat kontakt med noen av foreldrene mine i det hele tatt. Og de har heller ikke ringt meg eller prøvd å kontakt meg. Så både jeg og søsteren min har bodd alene sammen hele tiden. I begynnelsen var det vel greit.....vi haddeb begge kjærester, og vi sto på for å skape et godt fremtid. Men etterhvert viste det seg og kjæresten til søsteren min var kriminell og bare brukte henne. Så nå som jeg er blitt forloved og skal flytte til utlandet sammen med han, nekter hun meg. Hun har blant annet sagt at dersom jeg gjør det skal hun kutte kontakten. Så det jeg lurte på, var om er det jeg gjør riktig???? Det virker som om det er hun som skal bestemme over livet mitt, og det bare føles ikke riktig. Jeg og kjæresten min er veldig glade i hveradnre, og det ble snakk om flyttingen ganske tidlig i forholdet. Så det er noe søsteren min har vært klar over ganske lenge......
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 kan hun ikke flytte til det landet hun også?
loosediamonds Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Hei!Det er 2 år nå der jeg ikke har hat kontakt med noen av foreldrene mine i det hele tatt. Og de har heller ikke ringt meg eller prøvd å kontakt meg. Så både jeg og søsteren min har bodd alene sammen hele tiden. I begynnelsen var det vel greit.....vi haddeb begge kjærester, og vi sto på for å skape et godt fremtid. Men etterhvert viste det seg og kjæresten til søsteren min var kriminell og bare brukte henne. Så nå som jeg er blitt forloved og skal flytte til utlandet sammen med han, nekter hun meg. Hun har blant annet sagt at dersom jeg gjør det skal hun kutte kontakten. Så det jeg lurte på, var om er det jeg gjør riktig???? Det virker som om det er hun som skal bestemme over livet mitt, og det bare føles ikke riktig. Jeg og kjæresten min er veldig glade i hveradnre, og det ble snakk om flyttingen ganske tidlig i forholdet. Så det er noe søsteren min har vært klar over ganske lenge...... Dersom hun er villig til å kutte kontakten fordi du skal flytte så sier det alt om hva deres forhold betyr for henne.
La Papesse Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tror søsteren din er redd for å bli alene. Derfor "truer" hun med å kutte kontakten med deg. Jeg ville, som en annen her nevner, foreslått at hun flytter med dere. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Hun vil ikke, og kan heller ikke. Hun har alerede bestemt seg for å studere i Bergen til neste år. I tillegg så sier hun at hun ikke kan fordra han, og vil ikke ha noe med han å gjøre
Lammelåret Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Har dere snakket sammen om hvorfor hun vil kutte kontakten? Det kan ligge mye bak, som at hun er redd for å bli helt alene og tror at du vil bli hos henne dersom hun truer, eller at hun er redd x-kjæresten og trenger trygghet. Har du satt deg inn i hva det innebærer å flytte til kjæresten din sitt land?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå