AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg begynnte iny jobb for noen måneder siden, men har ikke helt klart å finne min rolle/plass/karakter i kollega gruppen. Føler at også at de rollene jeg har hatt før er "tatt" eller opptatt om du vil. Dette er snakk om roller som til eksempel den faglig dyktige, den morsome, den pene, den med kontrollen, den kreative, den som sprer godt humør, den effektive osv. Og det er litt leit føler jeg, føler meg som ingen og vet ikke hvilke plass som er igjen til meg, jeg vil også veldig "gjerne være noen"
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Kan du ikke prøve å være deg selv da? Jeg er temmelig sikker på at den rollen ikke er tatt! Og hvis ikke er det sikkert plass til flere faglig dyktige, morsomme, kreative... 1
Gjesten Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Det er latterlig myte at det bare er plass til en av hver type i en gruppe. Vær deg selv, og hvem enn det er, så er det din plass. Det kan ta litt tid å finne seg til rette, men vær deg selv, så vil det gå seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå