AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har forelsket meg i en gutt jeg aldri trodde jeg skulle forelske meg i og nå er jeg litt bekymret for hva vennene mine vil si. De kommer nok til å lure på hva jeg vil med han her som er mindre pen. Når jeg har møtt han har jeg aldri tenkt på at jeg skulle pynte meg eller noe, for jeg skulle jo ikke bli sammen med han likevel! Når vi er ute sammen føler jeg at folk ser på oss og lurer på hva jeg driver med... Han har en veldig fin personlighet og et godt smil. Han er også veldig morsom og hyggelig. Jeg trives i hans selskap. Vi har en del felles interesser. Han er også veldig god i sengen! Jeg blir litt sint på meg selv når jeg ble overrasket over det! Men han er som sagt ikke direkte pen og helt håpløs på mote og klær! Hva ville dere tenkt om en venninne fikk seg en kjæreste dere syntes var stygg?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Kan ikke akkurat kalle slike personer for venninner?! Lage drama fordi kjæresten ikke er kjekk? I don't want to live on this planet anymore. 4
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Ja, jeg må bare le Dette er et sånt klassisk kvinnfolkproblem. Hva vil alle andre si!!!? Huffameg altså! 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Anbefalr deg å bare droppe han siden han ikke er kjekk. Finn deg heller en kjekk en som dumper deg så fort han har fått smakt dåsa di. Da slipper du hat fra venninnene dine og får trøst fra de istedet siden du ble dumpet av en drittsekk. 4
Lalunaa Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Altså- Det er masse rart man skal tenke på her i verden, men det er da virkelig ikke utseende alene som gjør en person vakker. Jeg har det hvertfall slik at en fantastisk PEN gutt, kan være mindre pen pga. at han har en "fæl" personlighet, mens en "mindre pen" gutt kan bli verdens vakreste pga. han har en nydelig personlighet. En som får meg til å føle meg trygg, får meg til å le, en jeg kan være meg selv 100% sammen med.... Så hvis dine venninner er bra venner, kan de se bak det yttre og da finner de ut at han du er forelsket i er en super nydelig gutt, og de vil nok skjønner godt hvorfor du har forelsket deg i nettopp han :) 2
aphelion Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Du skal selvfølgelig følge hjertet ditt Folkens: Ikke noen vits å være ekkel, er ikke alle som er så tøffe som dere. TS har tatt opp dette fordi hun synes det er vanskelig. Hva er problemet? 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tror ikke vennenne mine kommer til å si noe! Det ville de aldri gjort! Jeg bare lurer på hva de tenker. Liker ikke at folk tror jeg ikke får til ting. Litt perfeksjonist kanskje... TS
Aldrisur Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Heller et lykkelig forhold med en "stygg" person, enn et ulykkelig med en "pen". 1
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 #9 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tror ikke vennenne mine kommer til å si noe! Det ville de aldri gjort! Jeg bare lurer på hva de tenker. Liker ikke at folk tror jeg ikke får til ting. Litt perfeksjonist kanskje... TS Du er nok heller et typisk kvinnfolk, tenker jeg hehe
aphelion Skrevet 17. desember 2011 #10 Skrevet 17. desember 2011 Du er nok heller et typisk kvinnfolk, tenker jeg hehe Så hva foreslår du da?
pantertante Skrevet 17. desember 2011 #11 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Du er nok heller et typisk kvinnfolk, tenker jeg hehe Når du nå først har klart å rive deg løs fra Kvinner-tråden din så kan du kanskje prøve å komme med noe mer konstruktivt enn det. Om det er mulig. Jeg er veldig enig med de andre her som sier at utseende spiller mindre rolle, hvis han ellers er mannen for deg. Og klesstil er det da enkelt å gjøre noe med. Om han synes det er greit med forandringer. Endret 17. desember 2011 av pantertante
TheSecret Skrevet 17. desember 2011 #12 Skrevet 17. desember 2011 Hvis en venninne av meg fikk seg en såkalt "stygg" kjæreste, så hadde ikke min mening betydd noe, så lenge hun var lykkelig. 3
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 #13 Skrevet 17. desember 2011 Så hva foreslår du da? Tenke selv. Og drite i hva alle andre måtte mene om det. Men det forutsetter da selvfølgelig at man faktisk greier å tenke selv. Jeg husker for mange år siden at en kamerat fortalte meg at han hadde truffet ei ny dame som han likte godt; selv om hun var en del eldre enn han. Så spurte han da meg om hva jeg syns han burde gjøre. Og da svarte jeg han at det har ikke jeg noe med. Og at jeg hadde kommet til å gjort akkurat det jeg følte for selv hvis jeg var han.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #14 Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor skal du bry dem om hva venninnene dine mener om evt. din kjærest? Det er jo din kjærest og ikke venninnene dine sin!
Sykepl.student Skrevet 17. desember 2011 #15 Skrevet 17. desember 2011 har det noe å si hva venninnene dine mener? er det ikke din mening som teller? vil du heller være med en kjekkas som ikke behandler deg bra, og i tillegg er latterlig dårlig i senga? du sier jo selv hva som gjør han tiltrekkende for deg. han høres ut som en kjempe fyr, spør du meg:-) og når det gjelder klærne hans, hvorfor ikke gi ham et par tips? han setter sikkert pris på det.
Gjest Jim Jones Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ville nok ikke vært sammen med en kvinne som var flau over meg. Kvinner uten egne meninger er ikke mye å samle på.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Det er vel sant som dere sier! Jeg har i hvert fall ikke lyst til å avslutte forholdet enda! Jeg trives alt for godt med å være sammen med han. Vi har ikke vært sammen med andre enda. Verken mine eller hans venner.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #18 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ville nok ikke vært sammen med en kvinne som var flau over meg. Kvinner uten egne meninger er ikke mye å samle på. Huff ja. Jeg har litt dårlig samvittighet når jeg tenker sånn! :frown: TS
Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #19 Skrevet 18. desember 2011 Det siste du skal bry deg om er hva vennene dine syns. Mange av mine venner forstår ikke hvorfor jeg er sammen med han som jeg er sammen med, men jeg driter fullstendig i det, for kjæresten min er perfekt akkurat slik han er. Om du ikke greier la være å være flau over han, burde du finne deg en annen og la han finne seg en jente som ikke er flau over han.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #20 Skrevet 18. desember 2011 Det siste du skal bry deg om er hva vennene dine syns. Mange av mine venner forstår ikke hvorfor jeg er sammen med han som jeg er sammen med, men jeg driter fullstendig i det, for kjæresten min er perfekt akkurat slik han er. Hvorfor skjønner ikke vennene dine at du er sammen med kjæresten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå