Gå til innhold

nakenprat.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på pcen til han jeg dater, kom over en side han hadde besøkt, nakenprat.com, og lurer litt på hva dette er. Vi har datet ei god stund, og han har fortalt at han ønsker å satse på meg. Da lurer jeg litt på om hvorfor han i det siste da har sittet på ei nettside der jeg er ganske sikker på at han snakker om sex med andre mennesker.. Kunne ikke falt meg inn å gå inn på en erotisk chat når jeg dater noen, er stormforelsket og i tillegg får sex opptil flere ganger om dagen. anyone?

• Liker 1
Skrevet

Har han vert på 100 forskjellige sider inne på nakenprat eller bare 1 eller 2? Kan jo være han bare har trykt på en annonse, eller bare kjedet seg litt.. Trenger virkelig ikke å være noe alvorlig dette her

Skrevet

helt ærlig ser jeg ikke så alvorlig på det, jeg klikker ikke vinkel og begynner å grine for å si det sånn. Er vel egentlig mer nysgjerrig :P han hadde slettet loggen, men det kom opp som et forslag i URL-feltet.

Skrevet

Tipper han har lagt ut bilde av pikken sin for å få kommentarer. Mange gutter som gjør det.

Skrevet

Tipper han har lagt ut bilde av pikken sin for å få kommentarer. Mange gutter som gjør det.

TS her. hahahahha, kjempemoro :P kanskje han ikke tror meg når jeg skryter av den.. :P

Skrevet

helt ærlig ser jeg ikke så alvorlig på det, jeg klikker ikke vinkel og begynner å grine for å si det sånn. Er vel egentlig mer nysgjerrig :P han hadde slettet loggen, men det kom opp som et forslag i URL-feltet.

forslaget kommer jo ikke opp hvis du har slettet loggen

Skrevet

forslaget kommer jo ikke opp hvis du har slettet loggen

du velger selv om du vil slette historikk, lagrede passord, forslag med besøkte nettsider osv. Han har nok ikke krysset av alle checkboksene.

Skrevet

Det er et forum, som dette, bare betraktelig mer sexorientert.

Skrevet

Anonym :fnise:

Har vært medlem på nakenprat i endel år.

Tro meg, for at han skal møte noen der inne må han ha vært der lenge, blitt godt kjent med noen av de faste.

Jeg for min del har ikke utviklet mer enn vennskap :)

Det kryr av besøkende der inne, mange nysgjerrige lurepikker altså ;)

Skaff meg brukernavnet hans så skal du få fulle infoen.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Er ikke nakenprat sånn "hei, jeg kjører gjennom Drammen i morgen, har noen lyst til å suge meg bak Statoil-stasjonen?".

Det er jo et forum, men med kontaktannonser også. Det avtales en del treff der, og det er ikke for å ta en kaffe akkurat.

Men folk flest ramler vel innom sånt fordi de er nysgjerrige og vil glo litt.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke nakenprat sånn "hei, jeg kjører gjennom Drammen i morgen, har noen lyst til å suge meg bak Statoil-stasjonen?".

Det er jo et forum, men med kontaktannonser også. Det avtales en del treff der, og det er ikke for å ta en kaffe akkurat.

Men folk flest ramler vel innom sånt fordi de er nysgjerrige og vil glo litt.

Det florerer av kontaktannonser der ja, men det er ytterst sjelden guttene finner noe å pule eller jentene finner det de søker.

Hilsen mod på NP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...