Gå til innhold

Kvinne døde av orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke orgamsen i seg selv som drepte her. Det har nok vært en indre blødning eller hjertestans som har vært selve dødsårsaken. Det dør tusenvis av menn hvert eneste år som følge av orgasme. Det vil si, den hjertestansen som orgasmen utløser. Slik sett kan en si at den mannlige orgasmen er heftigere en den kvinnelige, om vi skal gå i kjønnskrig om dette også.

Du tar feil.

Kvinnelig orgasme dødelig for menn :

http://woman.no/article/3590-orgasn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke orgamsen i seg selv som drepte her. Det har nok vært en indre blødning eller hjertestans som har vært selve dødsårsaken. Det dør tusenvis av menn hvert eneste år som følge av orgasme. Det vil si, den hjertestansen som orgasmen utløser. Slik sett kan en si at den mannlige orgasmen er heftigere en den kvinnelige, om vi skal gå i kjønnskrig om dette også.

Du dør ikke av det hvis du ikke har et dårlig hjerte fra før av, eller er i ekstremt dårlig form.

Skrevet

Glad for lenker til seriøse magasiner for seriøs forskning.

Jeg tviler ikke på at menns orgasmer kan være sterke og svimesl¨ående. MEN - jeg har aldri sett en mann komme like kraftig som meg selv , miste fullstendig selvkontrollen over egen kropp og lydnivå. Alle menn virker mer kontrollerte under sine orgasmer. Har aldri hørt en mann skrike eller hyle ut i det han kommer,så høyt som meg selv. Rart menn aldri mister " hemningene eller selvkontrollen " under kraftig orgasme ? Hvorfor skjer det meg, men ingen av de mennene jeg har ligget med over mange år???.

Det er merkelig. Menn kommer med litt pes,et grynt eller stønn, så er de helt stille og kontrollert under " tømmingen ".

Mens damer som meg KAN flaue oss regelrett ut under orgasme forde vi mister kontrollen og hjernen kortslutter. Sikkert pga 10 ganger større doser tetrabølger i hjernen...: ) Jeg har ofte vært regelrett dritflau over egen oppførsel under orgasme, etter sex. Selv med samboer på 10 året...Forde jeg føler jeg oppfører meg helt dyrisk og idiotoisk teit.På grensen til litt latterlig...Synes nesten det er flaut å komme så sterkt.

Tror min egen samboer tror jeg er litt klin kokko da ...ha ha Craysy women rett og slett.

Ikke rart når hjernen min er kortsluttet. Men jeg er blitt vant til å vise mine gærne sider nå...føler meg mer og mer bekvem med det. Men vil fortsatt i dag, med en ny og ukjent partner.Bli FLAU over min egen KRAFTIGE ORGASME .I hvertfall etterpå vil jeg føle meg litt flau.For jeg kommer ikke på samme måte som menn. Min orgasme ER KRAFTIGERE...

Gjest Jim Jones
Skrevet

Jeg tviler ikke på at menns orgasmer kan være sterke og svimesl¨ående. MEN - jeg har aldri sett en mann komme like kraftig som meg selv , miste fullstendig selvkontrollen over egen kropp og lydnivå. Alle menn virker mer kontrollerte under sine orgasmer. Har aldri hørt en mann skrike eller hyle ut i det han kommer,så høyt som meg selv. Rart menn aldri mister " hemningene eller selvkontrollen " under kraftig orgasme ? Hvorfor skjer det meg, men ingen av de mennene jeg har ligget med over mange år???

Du er rett og slett ikke deilig nok... Det er ingen grunn for dem å komme så kraftig med deg. Hva de gjør med andre kvinner derimot...

Skrevet

Du er rett og slett ikke deilig nok... Det er ingen grunn for dem å komme så kraftig med deg. Hva de gjør med andre kvinner derimot...

Går ikke an. Jeg har den gullmusa , så dersom de ikke får det til med meg, må det feile trompeten demmes ett eller annet.Kan jo ikke skylde på meg : )

Min samboer la også merke til at mine orgasmer var heftige og kraftige. Brukte ofte å få høre at det hørtes ut som jeg hadde det veldig veldig godt... Alltså kommentarer på det.

Virket også som om han ble litt sjalu på mine sterke orgasmer. Ettersom han ikke var helt fornøyd med sine vanlige orgasmer. Og etterhvert ønsket analstimulig samtidig, for å selv oppnå kraftigere orgasmer enn til vanlig. Noe jeg synes var ok og hjalp han med. Han ble også veldig opptatt av å lære seg å bli multiorgasmisk, slik som jeg er. I teorien er det lett for en mann, men i praksis mye vanskeligere for en mann. En del menn er nok sjalu på kvinners kraftige orgasmer + evnen til multiorgasmer.

Noen kvinner vil ikke dele sin sexualitet med menn i det hele tatt. Kanskje forde de føler seg litt " annerledes " enn menn.....

Og liker å holde sine multiorgasmiske sider skjult for menn.

Gjest Levitate
Skrevet

Fy faen, sikkert en fantastisk måte å forlate verden på.

Skrevet

Jeg tviler ikke på at menns orgasmer kan være sterke og svimesl¨ående. MEN - jeg har aldri sett en mann komme like kraftig som meg selv , miste fullstendig selvkontrollen over egen kropp og lydnivå. Alle menn virker mer kontrollerte under sine orgasmer. Har aldri hørt en mann skrike eller hyle ut i det han kommer,så høyt som meg selv. Rart menn aldri mister " hemningene eller selvkontrollen " under kraftig orgasme ? Hvorfor skjer det meg, men ingen av de mennene jeg har ligget med over mange år???.

Det er merkelig. Menn kommer med litt pes,et grynt eller stønn, så er de helt stille og kontrollert under " tømmingen ".

Mens damer som meg KAN flaue oss regelrett ut under orgasme forde vi mister kontrollen og hjernen kortslutter. Sikkert pga 10 ganger større doser tetrabølger i hjernen...: ) Jeg har ofte vært regelrett dritflau over egen oppførsel under orgasme, etter sex. Selv med samboer på 10 året...Forde jeg føler jeg oppfører meg helt dyrisk og idiotoisk teit.På grensen til litt latterlig...Synes nesten det er flaut å komme så sterkt.

Tror min egen samboer tror jeg er litt klin kokko da ...ha ha Craysy women rett og slett.

Ikke rart når hjernen min er kortsluttet. Men jeg er blitt vant til å vise mine gærne sider nå...føler meg mer og mer bekvem med det. Men vil fortsatt i dag, med en ny og ukjent partner.Bli FLAU over min egen KRAFTIGE ORGASME .I hvertfall etterpå vil jeg føle meg litt flau.For jeg kommer ikke på samme måte som menn. Min orgasme ER KRAFTIGERE...

Menn og kvinners primærorgasmer er stikk motsatte, jeg er ikke i tvil om at kvinner har langt sterkere orgasmer men det er ikke poenget en gang. Fordi det blir som å sammenligne kaffe med søvnmedisin. Eller som å sammenligne den deilige følelsen du får av å sovne inn i rent sengetøy med adrenalinkicket du får fra å hoppe i fallskjerm.

Ja, menns vanligste orgasme (vi kan faktisk ha 7 typer men de fleste menn har bare prøvd 1) er ett søvnhormon. Sånn i tilfelle du lurer på hvorfor vi snur oss og legger oss rett etter at vi kommer mens kvinner vil ha mer.

Ikke akkurat enkelt å sammenligne med andre ord.

Skrevet

Menn og kvinners primærorgasmer er stikk motsatte, jeg er ikke i tvil om at kvinner har langt sterkere orgasmer men det er ikke poenget en gang. Fordi det blir som å sammenligne kaffe med søvnmedisin. Eller som å sammenligne den deilige følelsen du får av å sovne inn i rent sengetøy med adrenalinkicket du får fra å hoppe i fallskjerm.

Ja, menns vanligste orgasme (vi kan faktisk ha 7 typer men de fleste menn har bare prøvd 1) er ett søvnhormon. Sånn i tilfelle du lurer på hvorfor vi snur oss og legger oss rett etter at vi kommer mens kvinner vil ha mer.

Ikke akkurat enkelt å sammenligne med andre ord.

Kvinner vil ikke alltid ha mer etter en orgasme.Det er en myte. Men kvinner kan ha perioder i mnd / syklusen som gir dem mer lyst og behov for multiorgasmer.Mens andre ganger kan en orgasme være nok. Heldigvis.

Kvinner kan også bli trøtt etter en orgasme.Vanligvis.

Så er det stor forskjell på typen orgasme, vaginal eller klitoorisorgasme, styrken og kvaliteten på den. Så det er slettes ikke sikkert kvinner vil ha mer alltid.

Selv ikke om hun ikke har fått orgasme. Har faktisk følt meg tilfredsstilt ,fornøyd osv uten å ha fått orgasme. Er det mulig ? Ja det er fult mulig iblant.Man får endorfin eller kanskje det er OXYTOKSIN RUS etter penetrering, selv om man ikke har fått orgasme. Den gjør at man kan føle seg fornøyd og tilfredsstilt likevell, selv uten orgasme.

At man virkerlig føler seg roligere mentalt og tilfredsstilt, selv uten orgasme.Penetrering mener jeg gjør at kroppen skiller ut oxytoksin/endorfiner i hjernen,med eller uten orgasme. Føler det i hvertfall selv. Men mengdene er forskjellige fra gang til gang.Derfor kan sex uten orgasme også virke tilfredsstillende og psykisk beroligende og tilfredsstillende.

Skrevet

Går ikke an. Jeg har den gullmusa , så dersom de ikke får det til med meg, må det feile trompeten demmes ett eller annet.

Menn får faktisk ofte like sterke (om ikke sterkere) og lange orgasmer som enktelte kvinner kan få. Det er individuellt, og det er ikke nødvendigvis noenting feil med en person selv om man ikke gir partneren orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...