Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Fikk høre i forbifarten nå at sambis hadde vært på nettet og søkt på 'kylkun' og havnet på KG. 'Åhhhhhh', sa han ......DER!!! så jeg at chimp hadde vært og forhørt seg om natron......sa han! Han veit at jeg er chimp!!! Tenk om han hadde sjekka opp alt det andre rare chimp har vært og forhørt seg om...... biter negler, skjelver i skunnbukse-knærne.....
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Fikk høre i forbifarten nå at sambis hadde vært på nettet og søkt på 'kylkun' og havnet på KG. 'Åhhhhhh', sa han ......DER!!! så jeg at chimp hadde vært og forhørt seg om natron......sa han! Han veit at jeg er chimp!!! Tenk om han hadde sjekka opp alt det andre rare chimp har vært og forhørt seg om...... biter negler, skjelver i skinnbukse-knærne.....
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Åja, tenk om han finner ut om utroskapen din :o
chimp Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Åja' date=' tenk om han finner ut om utroskapen din :o[/quote'] Ooooooohhhh!!! Nett-utroskap!!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 snakka om denne tråden her jeg da http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=utroskap hmmmmmmmmmmmmm, nasty chimp
chimp Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 WOW!!! God hukommelse du.... :o Er det en spes grunn til at du ser deg nødt til å være gjest i dette tilfellet.... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå