AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Ja, som som tittelen sier ønsker jeg noen tips om gode parfymer til han, ønsker å kjøpe en ny parfyme til kjæresten Jeg bruker selv Acqua Di Gioia, og syns den er fantastisk - hvordan er manneversjonen av denne?
Labello Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Diesel (formet som en håndgranat) er knallgod
Labello Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Meg selv her: knallgod knallgod som i at jeg tar 3 ekstra gode inndrag, når kjæresten har tatt på seg denne, og etter det, har jeg lyst til å spise han opp + at han blir 40 ganger kjekkere, når han lukter så deilig
Rusken Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Jeg liker One Million Den skal jeg kjøpe til min framtidige kjæreste sånn at jeg kan lukte på han heeele tiden
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg liker One Million Den skal jeg kjøpe til min framtidige kjæreste sånn at jeg kan lukte på han heeele tiden Den har jeg hørt er god! Så den skal til vurdering Skal ta meg en lukterunde i morgen TS
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Homme Sport av Chanel, dyr men fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå