Gå til innhold

ONS ved bytur

Fremhevede innlegg

Skrevet

ONS for å _hevne_ deg på eks'en? Joda.. :filer:

Hvor dum går det egentlig an å bli ? rystet.

Ikke rart jeg ser ned på en del andre damer, og ikke trives spesielt godt i slikt selskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart jeg ser ned på en del andre damer, og ikke trives spesielt godt i slikt selskap.

Hva i alle dager gjør du på Kvinneguiden da?

:goodbye:

• Liker 1
Gjest SweetThing
Skrevet

Jeg referte til en AB, ikke meg selv. Ser ikke poenget ikke i å ha ONS bare for å hevne seg, det jeg ville fram til. Men det forstod du ikke, tydligvis.

Quoter: "Hvor dum går det egentlig an å bli? Rystet."

Skrevet

Er jo ikke hver mnd da...har jo mine rolige perioder.

Det blir ikke 24 partnere i året. Mye mindre heldigvis.

Rett og slett forde jeg ofte ligger med menn jeg allerede har ligget med før. Dermed blir det ikke nye partnere. Bare " gjenbruk " av enkelte menn jeg allerede kjenner fra før.

De 20 % kjekkeste mennene får jo 80 % av fittene...vet du ikke det ??? De andre 80 % av mennene får krangle og sloss om de 20 % andre damene...

hvor mange partnere i året da?

Skrevet

Før når jeg var en del(til å være meg da) ute på byen så skjedde veldig ofte dessverre, ikke ofte jeg ikke dro på nach for å si det sånn:p Men det var flere gjengangere da, så var ikke nye randoms hver gang liksom.. Var alltid en bekjent av noe slag, eller en venn av en venn.

Nå er jeg ikke singel så "kan" ikke dra på byen lenger(synes ikke det er gøy når man ikke er singel)!

er du mann eller kvinne? hvor mange ONS har du hatt tilsammen?

Skrevet

hvor mange partnere i året da?

Umulig å si. Ettersom jeg har lite erfaring i å være singel over lengre tid : )

Er bare singel i korte perioder. Blir noen partnere da. På kort tid.

Spent på hvordan neste år blir : )

Skrevet

er du mann eller kvinne? hvor mange ONS har du hatt tilsammen?

Kvinne. Som sagt så har en ONS ført til flere med samme person, så veit ikke om det kan kalles ONS da? Men tjaa, kansje rundt 13 tilsammen. Men da er det bare noen få som har vært KUN en gang. De fleste har ført til flere..

Skrevet

Kvinne. Som sagt så har en ONS ført til flere med samme person, så veit ikke om det kan kalles ONS da? Men tjaa, kansje rundt 13 tilsammen. Men da er det bare noen få som har vært KUN en gang. De fleste har ført til flere..

så du snakker egentlig om sexpartnere? Hvor gammel er du forresten?

Skrevet (endret)

Umulig å si. Ettersom jeg har lite erfaring i å være singel over lengre tid : )

Er bare singel i korte perioder. Blir noen partnere da. På kort tid.

Spent på hvordan neste år blir : )

hvorfor svare du anonymbruker egentlig, var det du som skrev at du hadde 2 særdeles kjekke menn hver måned å fremsto litt bimbo aktig? Litt selvmotsigende kanskje at du blir "rystet" over en jente so hadde hatt 8 ONS siden i sommer for å hevne seg på eksen.Hvertfall viss det var antallet du ble overasket over? Har vel hatt like mange eller flere ONS du med disse utrolig kjekke mennene som møter standarden din

Endret av libius
Skrevet

så du snakker egentlig om sexpartnere? Hvor gammel er du forresten?

22

Hvorfor spør du?

Skrevet

22

Hvorfor spør du?

litt relevant iforhold til å vurdere om 13 ONS er mye eller ikke, hvor lenge har du vært singel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...