Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en solkrem til ansiktet som ikke blir fet, og klissete?

Bruker Md produkter til vanlig, er solkremen deres god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte MD Formulations total protector spf 30 i sommer, men jeg likte den ikke. Den "kaket" seg med en gang jeg smørte den utover.

• Liker 1
Skrevet

La Roche Posay fluid med spf 50. Har hørt om noen få som får urenheter av den, men jeg får ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Dermalogica sin Matte Block er den eneste solkremen som ikke gir meg kviser etter noen timer.

Skrevet

Dermalogica sin Matte Block er den eneste solkremen som ikke gir meg kviser etter noen timer.

Kjøpes den på parfymeri?

Skrevet

Kjøpes den på parfymeri?

I Norge kan den kjøpes på hudpleiesalong, ellers finnes den på nett. Prettyskin4less har den i hvert fall, og det er flere andre nettbutikker som har merket.

Skrevet

I Norge kan den kjøpes på hudpleiesalong, ellers finnes den på nett. Prettyskin4less har den i hvert fall, og det er flere andre nettbutikker som har merket.

Hvilken faktor er det i denne?

Skrevet

Kan anbefale deg Obagi Nuderm sun shield SPF50. Den er kjempegod! Lett å smøre ut, og etterlater ingen hvit hinne på huden. Den koster 490 hos hudpleier her, men fant den på nettet (Amazon tror jeg det var) til rundt 250 kr. Du får google den og lese litt om den.

Skrevet

Hvilken faktor er det i denne?

SPF20

Skrevet

I sommer brukte jeg ansiktssolkremen til Lancaster spf 30 og var veldig fornøyd med denne:) I fjor brukte jeg en ansiktssolkrem fra Dior spf 30, fornøyd med denne og, men den var litt "sterkere" for huden.

Skrevet (endret)
Skrevet

Jeg brukte Jan Marnini sin solkrem nå i sommer, og det er helt klart den beste solkremen jeg har brukt! Fikk ikke uren hud av den, syns faktisk huden ble veldig fin i sommer med den solkremen. Den er lett og fin i konsistensen og lukter veldig godt :)

Jeg brukte den som ikke er farget, men den finnes i farget også!

http://www.janmarini.com/us/viewPrd.asp?idproduct=41

Skrevet

Body Shop har en ansiktskrem med solfaktor 30. Den heter Vitamin C. Jeg syns den er veldig god. Den føles liksom ikke så tett og fet på huden. Når det er sagt, er det er jo ingen vanlig solkrem da. Er jo kun en dagkrem med solfaktor. Den er mest for daglig bruk når man ikke svetter eller bader.

Skrevet

Takk for svar :) Da har jeg et par å sjekke ut før jeg reiser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...