AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg skal på første date i morgen med en jeg har møtt på nettet. Vi har avtalt å drikke vin på en vinbar tidlig på kvelden. Hva slags klær er passende?
Gjest BamseB Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 I walk-throughgarderoben min finnes det 4 kategorier. *Arbeidsklær *Slaraffen *Gå-bort *Høytider Del inn klærne dine i 4 lignende avdelinger du også, og så kan du bedømme anledningen
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Som mann ville jeg sagt litt finere enn vanlig, men ikke ballkjoleantrekk. Selv ville jeg ikke tatt full dress, men kanskje en blazer eller i det minste en fin skjorte og pene jeans. Man skal ikke se ut som en slask, men det skal likevel være litt casual på første date.
Pene sko... Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Casual. Dog, casual for meg sees på som veldig pent kledd av andre.
Gjest Cosette Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 TS nevner ikke noe om kjønn, men jeg satser på at det er en kvinne. Jeg ville gått for pene mørke jeans, en hvit tettsittende skjorte (ordentlig, men samtidig ganske sexy), og noen lekre støvletter. Can't go wrong with that.
Sykepl.student Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 ikke for kort, og ikke for stor utringning. ren og pen, du kommmer langt med det. dessverre ikke alle som har forstått det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå