AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Sambo ønsker seg Nintendo Wii, men jeg er helt blank.. Hva får jeg egentlig hvis jeg kjøper denne: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=198724 ? Hvor mange kontroller følger med? Og hva i all verden er Wii Remote, Nunchuck og Wii MotionPlus ?? Skjønner ingenting, jeg
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 På wiien har du på mange spill en kontroll i hver hånd: wii remote og nunchuck. Motionplus festes på wii remoten og skal gjøre den mer sensitiv for bevegelse eller noe sånt. Tror du bare får med en av hver, men hvis du skal kjøpe den i butikk så kan du jo spørre der.
HeadsVsTails Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Riktig det som blir sagt i svaret over. Wii Remote er "hovedkontrollen" kan man si (den som er avbildet). Blir den holdt horisontalt kan den brukes som en "gammel" Nintendo-kontroll. Kjøper du Wii så vil jeg derfor anbefale deg og kjøpe med en ekstra Wii remote (eller tre...) Et par andre tips: Du kan kjøpe og laste ned de gamle klassiske Super Mario-spillene til en rimelig penge via Wii'en. Sjekk Clas Ohlson, de har noe ekstra utstyr som kan være kjekt å ha. Blant annet lader så man slipper knotet med batterier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå