Gå til innhold

Inkklubb

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet (endret)

Selger Inkklubb blekkpatroner, som ikke ødelegger en printer? Er det orginalvarer eller fake? Det står at det er printergaranti på varen. Skal jeg da tro på at denne garantien er god nok for min printers "helse"? Prøvde en gang i tiden å sette inn en juksepatron men det nekta printeren min helt på. Er skeptisk til disse blekkleverandørene på nett, men ser alikevel latskapsfordelen med dette også.

Endret av Belle Gunnes
Skrevet

Har selv kjøpt fra dem og har aldri opplevd problemer. Ser akkurat ut som originalvaren.

Hva slags printer har du?

Gjest SemperFi
Skrevet

Ut ifra det jeg forstår dem er at du sender inn dine gamle, de refiller de og sender deg noen andre.

Så det er bare ny farge på "gamle" patroner.

Skrevet

Ut ifra det jeg forstår dem er at du sender inn dine gamle, de refiller de og sender deg noen andre.

Så det er bare ny farge på "gamle" patroner.

huh?

Ser forresten at det er to forskjellige nettbutikker. InkClub.no og Inkklubb.no

Jeg har brukt førstenevnte, så det er sagt.. :) Aldri hørt om sistnevnte egentlig...

Skrevet

Inkclub.no er seriøse men selger både originale og uoriginale. Uoriginale er en del rimeligere. For skriverens helse hadde jeg valgt originale.

Skrevet

Inkclub.no er seriøse men selger både originale og uoriginale. Uoriginale er en del rimeligere. For skriverens helse hadde jeg valgt originale.

Dette vet du da ingenting om, uorginalt blekk fra inkclub kan helt fint brukes! Alle som jobber i elektronikkbransjen vet godt at veldig mange printere selges billig men så er blekket dyrt. Dette handler ikke om at blekket er så forbanna spesielt eller dyrt og produsere, det er bare at det er den forretningsmodellen de har lagt opp til. Det er tilnærmet null forskjell på orginalt og uorginalt blekk i 99 av 100 tilfeller. Og i det hundrede tilfellet vil blekket fungere helt fint uansett

Gjest Belle Gunnes
Skrevet (endret)

Ja det var InkClub jeg handlet fra. Etter tre timer søvn og alt for mye rødvin, bår man avstå fra å skrive innlegg :gjeiper:

Jeg likte ikke at det var uorginale jeg fikk fra de. Så vurderer å sende tilbake og kreve orginale i stedet.

Endret av Belle Gunnes
Skrevet (endret)

Dette vet du da ingenting om, uorginalt blekk fra inkclub kan helt fint brukes!

Og hvordan vet DU at ikke jeg kjenner til dette?

To av mine skrivere begynte å fuske når de fikk uoriginale blekkpatroner. Tilfeldig? Kanskje, men jeg hadde ikke tatt sjansen på uoriginale igjen.

Den ene gangen var blekket fra Biltema. Andre gangen fra Inkclub.

Første gang tenkte jeg det neppe kunne være de uoriginale patronene, men når dette skjer med to skrivere begynner jeg å lure.

Så, vi kan vel heller konkludere med at DU ikke har peil verken på skrivere, blekk eller hva du prater om!

Jeg hadde kjøpt originale - og gjerne hos Inkclubb, for de har gode priser og service (er min erfaring)

Endret av Henkie
Skrevet

Ja det var InkClub jeg handlet fra. Etter tre timer søvn og alt for mye rødvin, bår man avstå fra å skrive innlegg :gjeiper:

Jeg likte ikke at det var uorginale jeg fikk fra de. Så vurderer å sende tilbake og kreve orginale i stedet.

Da bør du sjekke hva du faktisk bestilte først. Poenget med dem er at de tilbyr uoriginale til en billigere penge. Ser at de også har originale (i alle fall Canon som jeg bruker), men prisen er ikke store forskjellen fra butikkene...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Når de legger uorginale og orginale varer på samme side, og kjører på med masse produkter og ingen tekst om at enkelte varer er uorginale (untatt en notis om at produktet erstatter et annet) så er det fort gjort å gjøre en feil.

Uansett bedt om å få bytte i orginale patroner.

Skrevet

Har brukt Inkclubben plenty av ganger, og har ikke noe å klage på.

Jeg kjøper for det meste kun de som er fabrikert av Inkclub, det er mest pga det er de eneste jeg kan få kjøpt til min printer, og de koster jo uansett mye mindre enn de orginale.

Har en HP scanner/printer og den fungere helt fint forsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...