AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har ganske lys og kald hud. Min naturlige hårfarge er mellomblond, med ask undertone. Synes rødt hår er så pent, gjerne sånn som Marit Larsen har. Kan jeg kle det, eller kommer jeg til å se ut som en gris? Hvilken farge bør jeg i såfall bruke?
Minya Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Du kan prøve litt brunaktige rødfarger slik at det er lett å farge over med en brunfarge om det skulle se helt dust ut når du er ferdig. Det er masse forskjellige typer hos Vita, spør de som jobber der om hjelp, evt hør med frisøren din og farg håret der i stedet.
Shalimar Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Jeg brukte Country Colors nr. 61 sist jeg farget håret mitt. http://www.countrycolors.de/index.php?id=94 Den blir nøttebrun med litt rødskjær. Når du har vasket håret noen ganger, går det sterkeste rødskjæret ut og det ser mer brunt ut. Men kan anbefale den hvis du vil ha det sånn ala Marit Larsen. Tror ikke det vil se rart ut når du fra før har askeblondt hår. Den er jo ikke for mørk, men gir heller litt varme til ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå