Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å ta noen realfag til neste år. Fagene blir da R1, R2, Kjemi 1 og Fysikk 1. Dette er krevende fag i tilegg til at jeg ønsker høye karakterer, så å studere alene blir nok for vanskelig. Tenker da på Akademiet eller Sonans. Hvilke av de burde jeg velge, noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt negative erfaringer med akademiet og bare positive med Sonans.

Skrevet

Jeg ville gått på Bjørknes!:)

Har gått der, og gikk ut med 5 og 6-ere. Jeg hadde veldig flinke lærerer.

Sørg for å få Per Bøe i fysikk! Han er veldig flink! Der får du lett en 6-er.

I kjemi ville jeg hatt Øystein Dahl eller Rune S...husker ikke etternavnet i farten, veldig flinke de også!

I matten ville jeg valgt Per Bøe eller Per Berg.

Disse lærerene la opp unervisningen på en god måte, og de var flinke å forklare.

Skrevet

Meg som er AB over!

Jeg tok fag etter 23/5-regelen, og tok alt på 1 år! Det var flere som gjorde det samme som meg.

Jeg tok 1T, Naturfag, Samfunnsfag, Engelsk, Kjemi1 og Fys1 til jul, også tok jeg R1, Kjemi2, Fys2, Historie og Norsk(muntlig + skriftlig nynorsk og bokmål) til våren.

Det gikk kjempebra. Fikk de karakterene jeg ville ha(5 og 6).

Det ble jo et år der jeg kun jobbet med skole. Hadde ikke tid til å ha en jobb utenom.

Det gikk kjempegreit, fordi jeg kunne konsenterer om skolearbeidet slik jeg ville og jeg hadde undervisning hver dag, men masse fritimer å jobbe på.

Så lenge man strukturerer seg og gjør leksene fra dag til dag og gjør det som en blir bedt om, så går det bra. :enig:

Skrevet

Bjørknes eller Sonans.

Skrevet

Har bare hatt negative erfaringer med akademiet og bare positive med Sonans.

Hva var negativt meg akademiet og hva var positivt med Sonans? Og i hvilke by var det?

(jeg er ikke TS, men er i samme situasjon)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Akademiet uten tvil! de garanterer pengene tilbake hvsi man er tilstede alltid og stryker, så får man pengene igjen, derfor er lærerne meget dyktige sån at skolen slutter å betale tilbake. sonans bryr seg ike så mye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...