Gjest MrsL Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Hva synes dere om denne måten å treffes på? Tror dere et forhold skapt under disse omstendighetene er liv laga? http://www.tv3.no/index.phtml?nav=153&page...&document=36614
Gjest Fighter Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Finnes ikke noe fasitsvar for hvordan par skal møtes. Noen møtes på byen, noen på jobben, noen gjennom felles kjente, og noen finner hverandre gjennom sjekkeprogrammer. Men for meg virker det unaturlig og ville ikke deltatt på noe sånt.
Gjest MrsL Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Nei, det er sant. Noen av parene som har møttes slik holder jo fremdeles sammen, slik som "Ungkarskvinnen" Trisha i den amerikanske utgaven. De har jo nettopp giftet seg. For vår del møttes vel vi også "unaturlig" - nemlig på internett - og det funker som bare f...
klaraklokk Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 For vår del møttes vel vi også "unaturlig" - nemlig på internett - og det funker som bare f... optimist Skrevet: Tor Des 18, 2003 20:38
Gjest Tex Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 Tror ikke at et forhold er liv laga når det blir satt istand på den måten. Jeg har tro på at folk møter hverandre på nett eller blind date og at et kan funke, men med et sånt mediahysteri rundt seg tror jeg det blir vanskelig å finne ekte kjærlighet som varer livet ut. Selvom Ramsey og Anne Mona visstnok har fått det til.... Noen vinner jo faktisk i lotto også...
Gjest MrsL Skrevet 21. desember 2003 #7 Skrevet 21. desember 2003 Det er nok veldig vanskelig å få til et forhold med en slik ramme om det. Det at Ramsey og Anne Mona fikk det til er jo bra, og det var under litt andre omstendigheter. De fikk jo være "i fred" med hverandre i hundre dager uten at det ble hypet opp på dater i alle verdenshjørener å luksus og glamour. De som er med i slike program har visst problemer når de da kommer tilbake til striskjorte og havresekk (jfr. Ungkaren)
zmurfette Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Man skal jo aldri si aldri eller hvordan det nå var. Men jeg er skeptisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå