Salt Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvor mange kalorier er det i en Mariekjeks? Og i en Kapteinkjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Himmel og hav... Les på pakken da menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 Har en bekjent som har jobbet ved Sætre og etter å ha hørt hvor mye fett de bruker i kjeks så spiser ikke jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Himmel og hav... Les på pakken da menneske! Det står ikke på. Jeg vet ikke hor mange kalorier det er i disse, men de består stort sett av sukker og fett. Mener å ha hørt et sted at det er 70 kalorier i en maryland cookies eller safari kjeks. Spis og vær glad uansett, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. desember 2003 #5 Del Skrevet 19. desember 2003 Himmel og hav... Les på pakken da menneske! På de pakkene jeg har i skapet står det faktisk ikke...har i grunnen aldr tenkt over det før - spiser da ikke såååå mye kjeks Kan ikke svare på spørsmålet, men ta en telefon til produsenten da vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 19. desember 2003 #6 Del Skrevet 19. desember 2003 Eller du kunne gått inn på Sætre sine hjemmesider, www.saetre.no var jo en URL selv jeg kunne gjette meg til. Kaptein inneholder 420 kcal pr 100 gram. (og da må du finne en vekt for å finne ut hvor mange gram det er i en kjeks. Evt telle hvor mange det er i en pakke, og kalkulere ut fra vekten på pakken) Mariekjeks har 440 kcal pr 100 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 Unnskyld....trodde faktisk at det var lovpålgt å oppgi energiinnhold i de forskjellige varer - men tok nok feil der. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. desember 2003 #8 Del Skrevet 20. desember 2003 Mariekjeks: 18 kalorier per kjeks Kapteinkjeks: 30 kalorier per kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå