Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #21 Skrevet 17. desember 2011 Folk får gjøre hva de vil Jeg har ingenting i mot sexfester så lenge alle som er med der er der fordi de vil personlig ville jeg ikke deltat på sen sexfest.
Gjest Jim Jones Skrevet 18. desember 2011 #22 Skrevet 18. desember 2011 Folk får gjøre hva de vil Jeg har ingenting i mot sexfester så lenge alle som er med der er der fordi de vil personlig ville jeg ikke deltat på sen sexfest. Men gjerne om morgenen?
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. desember 2011 #23 Skrevet 18. desember 2011 Men gjerne om morgenen? formiddagen
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #24 Skrevet 18. desember 2011 Utrolig befriende og deilig, og mye god sex i kontrollerte former. Blir det ingen innbyrdes sjalusi?
Caramela Skrevet 18. desember 2011 #25 Skrevet 18. desember 2011 Hm.. Spennende! Jeg har aldri vært på sexfest, men kunne absolutt tenkt meg å prøvd. Faen. Eier ingen hemninger jo.. 1
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2011 #26 Skrevet 18. desember 2011 Hm.. Spennende! Jeg har aldri vært på sexfest, men kunne absolutt tenkt meg å prøvd. Faen. Eier ingen hemninger jo.. Hemninger er oppskrytt. Jeg liker dem ihvertfall ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #27 Skrevet 18. desember 2011 Var på noen sånne fester når jeg bodde i Bergen og studerte. Etter at jeg flyttet østver igjen, har jeg vært på et par mindre sexklubber, men det blir på en måte noe annet. Liker litt følelsen av at alle møtes, gjerne spiser og snakker litt, og at det ikke bare er sånn at folk stikker innom, har sex, og går igjen.
Erotisk Flukt Skrevet 21. desember 2011 #28 Skrevet 21. desember 2011 Har aldri vært på ett, men skulle meget gjerne ha opplevet det! Skal man vel få til ;-) -Domino
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2011 #29 Skrevet 21. desember 2011 Jeg synes det høres kjempespennende ut, men også litt skummelt. Kunne gjerne tenke meg å prøve en gang, men det blir sikkert bare med fantasien. 1
Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #30 Skrevet 21. desember 2011 Jeg synes det høres kjempespennende ut, men også litt skummelt. Kunne gjerne tenke meg å prøve en gang, men det blir sikkert bare med fantasien. Indeed.
AnitaB Skrevet 21. desember 2011 #31 Skrevet 21. desember 2011 Hahaha! Som noen nevner ovenfor her så er hemninger oppskrytt synes jeg. Eller nei; hemninger kan egentlig være litt spennende hvis man er villig til å utfordre de. Min leveregel er at ting skal forsøkes to ganger før man tar en avgjørelse. Første gangen for å se hva dette dreier seg om slik at når gang nummer to står for døren så vet man hva man går til - og man an gjøre det skikkelig. Hvis man så bestemmer seg at dette er ikke for meg - greit nok. Educated decision. Men med dette sagt: man må aldri ofre sikkerheten.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 21. desember 2011 #32 Skrevet 21. desember 2011 Jeg liker sex, og jeg liker fest så I'm in!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå