AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg trenger hjelp til å finne en gave til en mann som helst må være på under 200kr. Har så langt tenkt på en flaske vin, gavekort på kino.. Har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Del Skrevet 16. desember 2011 På Nille har de gode dufter til herre for en billig penge, sikkert rundt 100 kr eller mindre:-) eller godteri har de også der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 16. desember 2011 #3 Del Skrevet 16. desember 2011 Kommer litt an på relasjonen din til denne mannen da. Om du ikke kjenner ham godt, eller forholdet er profesjonelt, ville jeg gitt en flaske vin. Mye bedre gave enn kino, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2011 #4 Del Skrevet 16. desember 2011 Velværeprodukt fra f.eks bodyshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Del Skrevet 16. desember 2011 På Nille har de gode dufter til herre for en billig penge, sikkert rundt 100 kr eller mindre:-) eller godteri har de også der Veldig vanskelig å kjøpe parfyme til noe, da det er utrolig vanskelig å vite hvilken duft de liker (er selv utrolig kresen). Og godteri er noen jeg synes man kjøper til besteforeldre og barn. Men takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Del Skrevet 16. desember 2011 Kommer litt an på relasjonen din til denne mannen da. Om du ikke kjenner ham godt, eller forholdet er profesjonelt, ville jeg gitt en flaske vin. Mye bedre gave enn kino, synes jeg. Det er en bekjent som jeg ønsker å bli god venn med (ingenting mer enn det). Synes en flaske vin er litt upersonlig, det er liksom noe jeg finner frem i full fart hvis jeg plutselig skal i en bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Del Skrevet 16. desember 2011 Velværeprodukt fra f.eks bodyshop Tror ikke han bruker mye sånt, har ikke sett noe sånt på badet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. desember 2011 #8 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva med en liten samling importøl? Mye rart å finne i butikkhyllene! Litt mer personlig enn en vinflaske, synes jeg ihvertfall. Men fortsatt litt safe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #9 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva med en liten samling importøl? Mye rart å finne i butikkhyllene! Litt mer personlig enn en vinflaske, synes jeg ihvertfall. Men fortsatt litt safe.. Har du noen gode forslag? Og hva vil 6 øl koste (vil ikke gi mindre, hvis jeg går for ideen)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2011 #10 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis han liker å lese kan du jo gi han en god bok (pocket) og noe god sjokolade (Hadde jeg blitt glad for i allefall, og jeg er ikke mann! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #11 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis han liker å lese kan du jo gi han en god bok (pocket) og noe god sjokolade (Hadde jeg blitt glad for i allefall, og jeg er ikke mann! ) Usikker på om han leser, har ikke sett noen bøker der. Kanskje han har dem på soverommet, men der har ikke jeg vært! Men sjokolade er vel de fleste glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2011 #12 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva liker han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #13 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva liker han da? Vet ikke egentlig, kjenner han så lite. Men må klare å pøske ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #14 Del Skrevet 17. desember 2011 Takk for gode forslag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2011 #15 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Du kan jo også invitere ham med på noe hyggelig - skrive et koselig kort, legge ved noe god sjokoalde og invitere ham på fjelltur/ skogstur med varm kakao og nybakte boller? Om du søker litt her inne er det mange som har fine forslag til den slags gaver Endret 17. desember 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixtive Skrevet 17. desember 2011 #16 Del Skrevet 17. desember 2011 IKKE gavekort med mindre han er en flittig kino"bruker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #17 Del Skrevet 17. desember 2011 På Nille har de gode dufter til herre for en billig penge, sikkert rundt 100 kr eller mindre:-) eller godteri har de også der Ikke kjøp "dufter" fra Nille. Verre ræl skal du lete lenge etter. Det er IKKE noe man gir vekk til jul til en mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #18 Del Skrevet 17. desember 2011 Har så langt tenkt på en flaske vin, Flaske vin er litt feminint, da. Hva med noe whisky, rom eller vodka? Alkohol er veldig upersonlig. Hve med det gavekort så kan han velge seg ut et spill eller noe annet i den gata, som han liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2011 #19 Del Skrevet 17. desember 2011 Ville kanskje kjøpt en dvd og noe snop til ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #20 Del Skrevet 17. desember 2011 Kjøpte en "Håndbok om stil" til bruttern. 200 kr nøyaktig Alt av slipsknuter, fargekombinasjoner stiler osv osv osv ganske kul bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå