Gå til innhold

Bh størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ramlet over en gammel tråd her om bh størrelser og la merke til at di aller fleste skriver at di bruker over 70. Med tanke på at det har vært mye snakk og skriv om at jenter ofte velger feil bh og ofte at den er for stor rundt lurer jeg på om det virkelig er tilfelle at dere er så stor rundt som dere tror.

I di aller fleste vanlige butikker er laveste str på omkretsen rundt kroppen 70, (med untak at 65a) så jeg kan tenke meg at det ofte blir til at vi kjøper det som er tilgjengelig og tror at "den passer da helt greit".

Jeg har i år og dag trodd at jeg var 70DD, samtidig som det altid var noe som ikke helt stemte. I ettertid har jeg funnet ut at jeg egentlig er 60H. Det høres jo utrolig stort ut og ja jeg har vel det man kan kalle stor pupper men ikke noe enormt og jeg er heller ikke syltynn (med tanke på at jeg er str 60 rundt), bare helt vanlig.

Så, er dere helt sikker på at dere vet hvilken str dere bruker eller er det bare utrolig stress å finne den ene butikken som faktisk har str dere bruker?? For ja, å finne riktig bh er ett slit!

Bh kalkis: http://shop1.change.com/no/din-profil/bh-guide/

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Er ikke sikker, så jeg tar bare den bhen som sitter finest og er god å ha på. x)

Bruker ikke bh så ofte så. Maks to ganger i uka. Men jeg veit at jeg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at når jeg sier jeg er 75B, så kan jeg ikke gå til 65D. Jeg blir igrunn ganske irritert over alle som påstår jeg har lavere omkrets og større cup, for jeg er ikke i nærheten av å få lukket igjen 70 eller 65, enda jeg er tynn.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at når jeg sier jeg er 75B, så kan jeg ikke gå til 65D. Jeg blir igrunn ganske irritert over alle som påstår jeg har lavere omkrets og større cup, for jeg er ikke i nærheten av å få lukket igjen 70 eller 65, enda jeg er tynn.

Godt trent og har store vinger du da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...