Gå til innhold

Hjelp meg med ideer til gaver til mannen!


daemonia

Anbefalte innlegg

Vi var i utgangspunktet enige om at vi ikke skulle kjøpe gaver til hverandre i år, siden vi har alt vi trenger og vi nettop har kjøpt hund.

Men i dag fortalte mannen meg at han har kjøpt en gave til meg som kostet rundt 1000 kroner, fordi han hadde bare så lyst.

Og nå prøver jeg å finne ut hva i alle dager jeg skal kjøpe til ham, men det kom så brått på at jeg er helt blank. Jeg har prøvd å få noen hint, men ikke tale om. Hvis jeg absolutt vil kjøpe noe så vil han at det skal være noe som er bare til ham, noe som han kan bruke daglig og når som helst på dagen, og som passer til ham.

Jeg har vurdert ekstra linse til kameraet eller kaffemaskin, men på eget initativ så har han sagt at det ikke passer, fordi han tar ikke bilder såå ofte og kaffemaskinen vil være til begge to.

Noen stikkord om han:

- Filmentusiast

- Liker Mercedes

- Liker ekstremsport (f.eks fallskjermhopping o.l)

- Er en typisk "mannen som har alt"

Kast ut alle forslag dere kan slik at jeg litt å jobbe med!

HJELP! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om mannen din likevel har kjøpt gave til deg, så vil jeg tolke det som noe veldig spesielt. Altså ikke noe du nødvendig vis ønsker deg, men noe med mer dypere betydning kanskje ;)

Mitt gave til kjæresten min var en amulett med vårt navn inngravert. Så det kunne jo også være et idee!!!!

Endret av Maria M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøpt?? :hoho:

Kjøp en eller annen elektrisk duppedings. Selv om jeg er i mot å bare kjøpe noe for å kjøpe noe, så er det stusselig å ikke få noe også.

Endret av Jerle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøpt?? :hoho:

Kjøp en eller annen elektrisk duppedings. Selv om jeg er i mot å bare kjøpe noe for å kjøpe noe, så er det stusselig å ikke få noe også.

Jeg tror jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe nå, og det ligger i samme prisklasse også :)

Han har klaget på at han må bruke mobilen til å høre på radio og lignende når han er på jobb, og at han vil ha hørselvern med radio i. Det finnes visst i en eller annen spesialbutikk som jeg ikke aner hvor er, så da blir det heller noe lignende.

Han har jo allerede hørselvern, så da blir det nok en iPod Nano. Den kan visst brukes som radio også, og da kan han fremdeles høre på Radioresepsjonen når han er på jobb :jepp:

Sopranos på dvd

Han har snakket om at han har lyst på det, men det fantes ikke i de forskjellige butikkene her nå. Men det kan jo bli en veldig fin bursdagspresang til sommern da. Da er jo ikke posten så forbaska treg heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...