AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hjemme i jula. Koselig det, til tider. Men vi er veldig forskjellige alle sammen, og går ikke alltid så bra overens. Mamma er spesielt flink til å såre meg. Vi er tre søstre, og den mellomste av oss blir klart favorisert. Aldri gjør hun noe feil, hun er perfekt, og alt støttes hun i. Nå hadde jeg og mamma en krangel, og hun ba meg dra tilbake til der jeg bor til vanlig, og ikke komme tilbake. Søsteren min spurte mamma rett etterpå når jeg skulle dra, og fikk til svar at hun håpet det var snarest mulig. Jeg kan ikke noe for det, jeg blir så utrolig lei meg, og føler meg uelsket og uønsket.
Gjest Adriane Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Vet ikke hva jeg skal skrive, annet enn at jeg får vondt langt inn i hjertet mitt på dine vegne. Sender deg mange varme tanker og klemmer
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 stakkar deg,,, jeg hadde iallefall reist med en gang
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Usja, nå fikk jeg helt vondt av deg. Sender deg en og håper du får en fin jul uansett.
Lunivere Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 (endret) feilpost. Endret 16. desember 2011 av Gaea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå