AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er ny på Ebay, men har allerede handlet og fått varene senest 3 uker etter betaling/kjøp. Men plutselig sitter jeg i en liten situasjon jeg også, og jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre videre: Kjøpte og betalte 4 neglelakker den 7. november, og de ble merket som sendt av selger 1 uke etter. Når jeg går på varene så står det "Payment recieved 14th November". (Samme dag som de ble sendt) Har tatt kontakt med selger to ganger, fikk svar på første gang om at jeg skulle ha tålmodighet. Det var greit, hyggelig melding. Det var 4 uker etter salget den 7. november. Tok kontakt igjen for en uke siden for å høre om selgeren hadde fått noe i retur eller noe, men ikke fått svar siden. Nå står det på varene "Dont forget to leave feedback. If there was a problem, contact Resolution Center by 21/12-11." Det vil si, hvis jeg ikke har fått varene mine før den 21. desember så har jeg rett å klage? Sa ifra til selger at hvis jeg ikke hadde fått varene snart så tok jeg kontakt for "videre løsning". Jeg liker IKKE tanken på å gi negativ tilbakemelding, og selger har ikke gitt meg feedback så er redd for å få negativ tilbake. Noen erfaringer? :sjenert: (Jeg vet det er julerush, men saken er at jeg bestilte disse tidlig i november samtidig med masse andre ting, samt bestilt flere ting senere og har fått alle. Både fra statene og Kina-området. Dette er en selger fra statene.)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Noen? Jeg er litt rådløs jeg.. Når tar man evt og går videre med en sak? Hva ville DU gjort? Håper på svar, og på forhånd takk om noen svarer:) TS
Gjest Applestore Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Jeg tok bare kontakt med selgeren etter to mnd, og fikk tilbake pengene. Det var latterlig enkelt, med et krav om at jeg skulle gi god feedback (noe jeg selvfølgelig gjorde)
Crazyparrotwoman Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 jeg elsker å handle småting på ebay og det har gått alt fra 1 uke til 2 måneder og 2 uker til jeg har fåt varen. så vær tolmodig. betalte du med paypal så får ikke selger penger på konto FØR han har fått sendings nr på varen og den sendingen er sendt til den som betalte, altså deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå