Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har farget håret selv i lang tid. Nå er det på grensen til sort.... ser jo ut som en emo :( Kan jeg få det lysere, type kastanje, gyldent? Jeg må til frisøren, det vet jeg, men hva kan de gjøre?

Hilsen ei som driver å hjemmefarger.... Eller HAR drevet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har farget håret selv i lang tid. Nå er det på grensen til sort.... ser jo ut som en emo :( Kan jeg få det lysere, type kastanje, gyldent? Jeg må til frisøren, det vet jeg, men hva kan de gjøre?

Hilsen ei som driver å hjemmefarger.... Eller HAR drevet....

Har hatt samme problem. Det jeg alltid har gjort, er å kjøpe blekemiddel på Vita, platinablond, og la det sitte i håret i ca. 15 minutter. Da blir det sånn nøttefarge, istedet for selvlysende oransje dersom du sitter tiden ut. Viktig å følge godt med på blekeprosessesn, siden det skal lite til eller fra hvordan resultatet blir.

Skrevet

Har hatt samme problem. Det jeg alltid har gjort, er å kjøpe blekemiddel på Vita, platinablond, og la det sitte i håret i ca. 15 minutter. Da blir det sånn nøttefarge, istedet for selvlysende oransje dersom du sitter tiden ut. Viktig å følge godt med på blekeprosessesn, siden det skal lite til eller fra hvordan resultatet blir.

Oi det tror jeg ikke jeg tør,,,,, ser for meg at det blir oransje....... Men kanskje frisøren kan gjøre det...

Men takk for svar!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Oi det tror jeg ikke jeg tør,,,,, ser for meg at det blir oransje....... Men kanskje frisøren kan gjøre det...

Men takk for svar!

Gå til frisøren din du:) Det som frisøren mest sannsynlig vil gjøre er og sette i en avfarging, for så og finne en farge dere blir enige om. Etter dette er det kjempe viktig og kure håret ofte. Avfarging er kjempe skadelig på håret, og bør ungås. Skal selv igjennom denne prossesen etter jul. Grugleder meg, for jeg vet hvor mye jobb det er og få håret tilbake igjenn. Også er det viktig og bruke skikkelig gode hårprodukter og som gir mye fuktighet. Maroccan oil har kjempe gode produkter, det har også KMS calefornia og joico.

Skrevet

Men takk for svar!

Det må først bli brunt før det blir oransje :)

Lykke til da.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Dra til frisøren og ta lyse hette-striper og gå til frisøren med gjevne mellomrom og ta lyse hette-striper. Da blir håret etterhvert lysere og da kan du evt ta turen til frisøren og farge det i den fargen du ønsker. Hjemmefarging sliter veldig på håret, spesielt blekemiddel.

Håret mitt ble skikkelig ødelagt av bleking og frisøren sa til meg at jeg var heldig som ikke mistet håret. Hun ble nesten forbanna på meg fordi jeg hadde ødelagt håret så mye. Så da ble jeg nesten gutte-kort på håret når hun klipte det slitte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...