AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva mener dere om å slette innlegg en selv har skrevet på andres vegg? Er det teit? Burde man spørre den som "eier" veggen først? Jeg tenker litt på dette i forhold til at timeline-greia dukker opp. Min egen vegg er ryddig og jeg har slettet ting etterhvert, men nå vil kanskje innlegg som jeg har skrevet på andres vegg for flere år siden dukke opp i deres timeline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 16. desember 2011 #2 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes ikke at du trenger å spørre "eieren" først. Men om det ser veldig dumt ut etter at du har slettet kommentaren, feks at "eieren" kommenterer på noe som ikke står der lenger, så kan det jo være fint hvis du sier ifra til eieren først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponyta Skrevet 16. desember 2011 #3 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har slettet MYE fra andres vegger som jeg har skrevet, og som jeg i dag synes er skikkelig flaut å lese.. Eller mye unødvendige ting som jeg bare skrev for å skrive egentlig. Jeg synes ikke det er frekt å slette det, og ikke si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 16. desember 2011 #4 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Slett i vei, de husker vel ikkje at det er der likevel. Endret 16. desember 2011 av Apophis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå