Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 En del foreldre på hjemstedet mitt raser nå over en tegning som noen har hengt opp på en bussstopp. En tegning av Bart og Lisa Simpson naken. Er dette virkelig noe å rase over lurer nå jeg på. Ei tegning? Kan ikke skjønne hva problemet skulle være. De har visst ring politi og noen foreldre har godt rundt fra hus til hus og spurt om vi har sett noen mistenksomme. Andre har sagt at vi må holde barna inne til den skyldige er tatt og bett foreldre prate med barna og mange går nå rundt og bekymrer sg for barna som vil få senskader som dem sier. Er ikke dette litt vel overhysterisk? Tenk å gå bananas på grunn av ei tegning av fantasifigurer.
Gjest pysepusen Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes det er overhysterisk... hvorfor bry seg?
HopelessFear Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Voksne mennesker er så merkelige. Er helt hysterisk over at barn ser nakenhet, enten det er tegnet eller bilde. Selv, så raver de rundt på julebord, ligger med sjefen eller har ONS i hytt og pine. Helt meningsløst. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Høres ut som skikkelig overreaksjon. Nå vet ikke jeg hvor grov tegningen er, men barn tåler da sånt. Da jeg var liten var det alltid noen barn/fjortiser som tegnet sånne standard peniser o.l rundtomkring. Og enda verre: der samboeren min vokste opp var det en stor institusjon med psykisk utviklingshemmede, hvor av og til noen gikk rundt uten klær eller gjorde seksuelle handlinger ute i det offentlige rom. Ingen som tok alvorlig skade av det heller, faktisk. Greit nok å anmelde, hvis det (mot formodning) skulle være noe grovere bak det enn barnestreker (bokstavelig talt). Men å holde barna inne hver gang det dukker opp noen grove tegninger eller stygge ord i grafitti, det høres ikke veldig fornuftig ut. 1
Gjest D_flatmajor Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Høres ut som de har lite å engasjere seg i eller kjeder seg. Er det lenge siden det har vært en ekte skandale i bygda? Jeg vil si at dette høres ut som en hysterisk overreaksjon. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Bare bra dem anmelder dette synes nå jeg. Har selv lenge lurt på denne Homer Simpson. Er han egentlig en god far? Har sett han har tatt kveletak på sønnen sin og han drikker vel en del også. Ikke bra. Det bildet er sikkert noe Homer selv har hengt opp som straff. Nei, han skulle vært kastrert og hivet på huet inn i fengsel. De fleste vet nok hvor han bor også så det er vel ikke noe problem å ta han heller. 3
Kittykat Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Huff, akurrat DET var jo noe å bekymre seg over. Tror jeg hadde ledd av dem hvis de hadde spurt meg om jeg visste noe om dette... Og igjen, man har virkelig for mye fritid hvis man i det hele tatt kan la seg irritere seg over en sånn tegning og det finnes mye verre ting i verden enn dette. Enkelte foreldre må gå av sin høye hest og slutte å være så hellige. Endret 17. desember 2011 av Kittykat
Neala Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Jeg synes det var vel hysterisk. Er jo bare for dem å fjerne den om de ikke vil ha den der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå