AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er en gutt på 17 år som ser på meg selv som ganske normal. Er ganske sosial og kommer lett i kontakt med folk, og dermed også mange søte gutter. Har truffet flere som jeg har trivdes godt sammen med og som det nok kunne blitt et bra forhold av, men med en gang det blir for seriøst trekker jeg meg unna. Føler at jeg blir redd for å binde meg, redd for å ikke være "fri og frank" lenger, eller redd for at det skal dukke opp noen bedre senere. Dermed blir det bare et delvis forhold som jeg ikke klarer å gi alt i. Hvorfor kan jeg ikke klare å slappe av og være fornøyd når jeg har funnet ei flott gutt? Er det kanskje fordi jeg søker spenningen i å "være på sjekkern", at jeg blir lett betatt av gutter, eller har jeg bare ikke vært forelsket nok?
Knirke Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det kommer til å dukke opp MANGE bedre senere. Du er 17...
Gjest Marregutt Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Du er 17 da, du begynner å få skikkelig dårlig tid, lixx
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er 20 år eldre enn deg. Det er veldig sjelden folk treffer "den rette" når de er 17 år. Kos deg og lev livet, det er kort og går FORT. Ikke gidd å vær sammen med noen bare for å være sammen med noen. Det er ikke fair overfor gutten, ei heller deg selv. Hvorfor MÅ du være sammen med noen egentlig???
Gjest Regza Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Du er bare 17, det kommer etterhvert.
Gjest finurlig Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Om du virkelig klarte å skrive "jenter" feil hver eneste gang, eller er du homofil eller troller? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå