Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Er det noen som har tips til hvilket merke som er bra mht neglelakk?

Hva gjør at dette merket er bra?

HVis en skal ha 1 neglelakk - hvilken farge er grei å velge da?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange skryter av at chanel sine neglelakker er så gode, og deboarh lippman sine.

Men jeg foretrekker faktisk billige neglelakker. Jeg bruker Hennes og Maurits sine og Elf sine neglelakker. Kjøper du billige så kan du kjøpe mange forksjellige farger også. Når det gjelder fargevalg så tenk på antrekk du vil bruke det til og hva slags sminke du vanligivis har.

Innvester heller i en bra topcoat som du bruker over de billige neglelakkene ;)

• Liker 1
Skrevet

Chanel :)

Farge kommer jo helt an på hva du liker :)

Skrevet

Jeg foretrekker neglelakk fra TL Design, synes de sitter best/lengst og utrolig fine farger:)

Skrevet

Jeg har både billige neglelakker, og noen dyrere. Jeg merker helt ærlig ikke den store forskjellen. Hvis jeg skulle ha hatt kun en farge på neglelakk, ville jeg hatt sort, tror jeg. Eller beige. Men for meg funker sort neglelakk til absolutt alt.

Skrevet

Jeg bruker alle. Og et lite tips for å unngå at korken setter seg fast; Ta på vaselin rundt kanten i rillene på flasken. :rodmer:

Og ett lag med klar neilelakk om dagen holder lakken/fargen seg i 1 uke.

Skrevet

Jeg har vel flest lakker fra OPI samt en god del fra China Glaze. Gode lakker med herlig kost, ikke altfor ille pris og et utrolig utvalg. :)

• Liker 1
Skrevet

Deborah Lippmann neglelakker, de sitter som støpt og finnes i mange fine farger:)

Skrevet

Jeg har vel flest lakker fra OPI samt en god del fra China Glaze. Gode lakker med herlig kost, ikke altfor ille pris og et utrolig utvalg. :)

Enig. Mine to favoritt merker!

Skrevet

Neglelakker fra OPI har vært de beste jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...