AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hei:) Er det noen som har tips til hvilket merke som er bra mht neglelakk? Hva gjør at dette merket er bra? HVis en skal ha 1 neglelakk - hvilken farge er grei å velge da?
AloeVera Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Mange skryter av at chanel sine neglelakker er så gode, og deboarh lippman sine. Men jeg foretrekker faktisk billige neglelakker. Jeg bruker Hennes og Maurits sine og Elf sine neglelakker. Kjøper du billige så kan du kjøpe mange forksjellige farger også. Når det gjelder fargevalg så tenk på antrekk du vil bruke det til og hva slags sminke du vanligivis har. Innvester heller i en bra topcoat som du bruker over de billige neglelakkene 1
aphelion Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Chanel Farge kommer jo helt an på hva du liker
NoName11 Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg foretrekker neglelakk fra TL Design, synes de sitter best/lengst og utrolig fine farger:)
shortstories Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har både billige neglelakker, og noen dyrere. Jeg merker helt ærlig ikke den store forskjellen. Hvis jeg skulle ha hatt kun en farge på neglelakk, ville jeg hatt sort, tror jeg. Eller beige. Men for meg funker sort neglelakk til absolutt alt.
Wonders Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Jeg bruker alle. Og et lite tips for å unngå at korken setter seg fast; Ta på vaselin rundt kanten i rillene på flasken. Og ett lag med klar neilelakk om dagen holder lakken/fargen seg i 1 uke.
Havtorn Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har vel flest lakker fra OPI samt en god del fra China Glaze. Gode lakker med herlig kost, ikke altfor ille pris og et utrolig utvalg. 1
challenger Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Deborah Lippmann neglelakker, de sitter som støpt og finnes i mange fine farger:)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #9 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har vel flest lakker fra OPI samt en god del fra China Glaze. Gode lakker med herlig kost, ikke altfor ille pris og et utrolig utvalg. Enig. Mine to favoritt merker!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #10 Skrevet 17. desember 2011 Neglelakker fra OPI har vært de beste jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå