AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hei, jeg trenger ny mascara men vil kun ha sånn som en bare kan dra av vippene siden jeg da slipper å få pandaøyner og mascara på huden. Den eneste jeg vet om som er slik er clinique high impact mascara. Finnes det andre? Har sett i butikkene men står liksom ingenting om det på mascaraen.
AloeVera Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Hei, jeg trenger ny mascara men vil kun ha sånn som en bare kan dra av vippene siden jeg da slipper å få pandaøyner og mascara på huden. Den eneste jeg vet om som er slik er clinique high impact mascara. Finnes det andre? Har sett i butikkene men står liksom ingenting om det på mascaraen. Jeg bruker clinique lash power curling mascara. Den er av sånne fibre så kan lett dra av mascaraen. Jeg ble anbefalt den på dette forumet, og kjøpte den da flere roste den opp i skyene. Men jeg synes ikke den er særlig god (Joda, den er lett å fjerne, trenger ikke vann en gang), men i forhold til andre vanlige mascaraer jeg har prøvd så er den ikke god. Kjøpte den på strawberrynet og vet ikke om alle mascaraer av denne typen er slik, men den er i alle fall bare halve størrelsen av en vanlig mascara. Følte meg litt lurt. ;p
Agathe Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Kanebo har en som heter noe sånt som 38grader silk mascara, den skal være veldig god. Så er det den fra L'oreal som heter beauty tubes (den røde og hvite med primer) den kan også bare dras av vha varmt vann, den har jeg prøvd og syns den er ok+
AnimalFarm Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Kanebo har en som heter noe sånt som 38grader silk mascara, den skal være veldig god. Så er det den fra L'oreal som heter beauty tubes (den røde og hvite med primer) den kan også bare dras av vha varmt vann, den har jeg prøvd og syns den er ok+ Jeg har hatt begge og jeg synes faktisk L`Oreals er best. Den sitter bedre og gir bedre resultat
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Loreals beauty tubes gir et elendog resultat, sammenklistrede edderkoppvipper uansett hvordan jeg prøvde å legge den. Styr unna!
Gjest Solstråla88 Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 MAC opulash er jeg veldig fornøyd med. Den er ikke vannfast, men går ikke lett av i vann heller. Badet masse med den i sommer og i syden i høst, litt vann og gniing i dusjen, og borte vekk:)
AnimalFarm Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Loreals beauty tubes gir et elendog resultat, sammenklistrede edderkoppvipper uansett hvordan jeg prøvde å legge den. Styr unna! Jeg synes den er veldig god. Bruker den rød, men bruker ikke det hvite serumet først. Da blir det ikke pent. Men selve mascaraen sitter godt og gir ikke edderkoppvipper og vaskes enkelt bort med varmt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå