Gå til innhold

Hvor mye har du i egenkapital?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du i egenkapital per dags dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det vel 250 000 ca.. Håper det vokser litt, for jeg må belage meg på ren EK, grei inntekt, og thats it. Kanskje hvis det dukker opp en mann en gang i fremtiden, men så lenge jeg er alene, uten foreldre som har penger eller verdier, så må jeg belage meg på å spare mye som alene :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye har du i egenkapital per dags dato?

300 000. :)

Skrevet

Gjerne man kunne ha skrevet hvor gammel man var og, det sier litt om hvor mange år man har hatt muligheten til å spare. Jeg er 22 år, og har 70 000 i EK.

Skrevet

29 år, ca 300.000

Men har ingen planer om å kjøpe bolig ennå. Har rett og slett ikke lyst på all gjelden :sjenert:

• Liker 2
Gjest Marregutt
Skrevet

22 år, 800.000 - 900.000. Dog ikke spart opp, har vel heller greie foreldre (vet det, sikkert kvalmende for noen). De er øremerket bolig. Har selv spart opp rundt 200.000 for å betjene studielånet da

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager feil.

Endret av momo
Gjest Marregutt
Skrevet

29 år, ca 300.000

Men har ingen planer om å kjøpe bolig ennå. Har rett og slett ikke lyst på all gjelden :sjenert:

Men du kaster penger ut av vinduet ved å leie da..?

• Liker 4
Skrevet

Er i den heldige situasjonen at eg har leilighet til 2,5 mill, og bil med "berre" 580 0000 i lån :)

• Liker 1
Skrevet

460.000, 22 år.

Skrevet

19, 0 egenkapital.

Skrevet

Må nesten det, når man ikke har inntekt til å betale mer enn 4500 kr i måneden på bolig :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Er 20 og har per dags dato 0, kjøpte hus i vår og brukte alt da.

Skrevet

22 år og 30 000

Skrevet

24år. kr.40.000. Nettopp ferdig med dyr utdannelse. Mesteparten av pengene jeg tjente ble brukt på skole.

Gjest Marregutt
Skrevet

Må nesten det, når man ikke har inntekt til å betale mer enn 4500 kr i måneden på bolig :sjenert:

Å, da skjønner jeg. Forstod deg bare på forrige innlegget som at du hadde et valg:)

Skrevet

24 år. Jeg eier bolig, den ble kjøpt med 90% lånefinansiering i vår (kjøpesum 1,45 mill). Har 160 000 kr som skal gå til bolig/oppussing til våren, og har til sammen 40 000 på bsu.

Skrevet

er 23, kjøpte hus i år, hadde null i egenkapital. har heller ikke kausjonist.

men siden vi kjøpte huset av en vi kjenner, og dermed fikk det under takst, ordnet det seg allikevel. :)

Skrevet

Å leie er ikke så mye dyrere, å eie en bolig fører til mange ekstra kostnader som unngås ved å leie. For mange er den langvarige forpliktelsen boliglån medfører svært ugunstig, og de få ekstra kronene i leie en liten pris å betale for friheten.

Skrevet

Jeg er 24 år og nylig ferdig med studiene. Har vel nesten 300 000 på konto. Ikke fått noe av foreldre, men har jobbet veldig mye de siste årene.

Samboer er året eldre, og har omtrent det samme. Regner med å kjøpe leilighet neste år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...