Sandman Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Se her: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/jul/article166268.ece *løper ut og kjøper Grandiosa før det tar slutt i butikkene*
Joplaya Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 De må bare ha noe å skrive om Han sier jo: Men jeg tror ikke mange bruker Grandiosa som julemiddag, sier produktsjef Tormod Rasten i Stabburet.
Barbie Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Synes det er helt greit jeg. Det må få være opp til hver enkelt.
Snurre Skrevet 18. desember 2003 #5 Skrevet 18. desember 2003 Grandiosa er jo ganske godt da.... Kanskje noen familier ikke har råd til ordentilig julmat og Grandiosa er ganske billig. Flott at de kan kose seg med noe. LENGE LEVE PIZZA GRANDIOSA
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #6 Skrevet 19. desember 2003 Kjenner barn som hater pinnekjøtt og eeelsker grandiosa. Ser ikke noe galt i at de får dette på julaften. Forøvrig er det ikke alle som feirer jul heller.
Gjest sunshine-t Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 Det er jo ikke sikkert alle spiser det som hovedjulemat da.. men det er jo det utroligste de skriver om..
Gjest Pjusk Skrevet 19. desember 2003 #8 Skrevet 19. desember 2003 I går kveld da jeg pakket julegaver, vasket og pyntet sendte jeg varme tanker om følgende juleaften: Kun min mann og våre barn, Hjemmelaget pizza og Cola, Gele, is og vaniljesaus til dessert Potetgull, dip og godteri Få, men gjennomtenkte gaver Visshet om noen timer med barnevakt dagen etter :-)
Gjest Seleena Skrevet 21. desember 2003 #9 Skrevet 21. desember 2003 - Jeg syntest det er greit om noen vil det. Tror ikke noen er så fattige at de må spise grandiosa på julaften, da spiser de jo grandiosa hele året da, eller? (Jeg liker grandis sjelden.... Men er godt når kjæresten lager den, for han putter så mye annet på den)
Gjest Tex Skrevet 21. desember 2003 #10 Skrevet 21. desember 2003 Søsteren min spiste et halvt knekkebrød med fårepølse på juleaften hun... Da hadde jeg foretrukket Grandis anytime! Har forøvrig fått drøye seks kilo nyyydelig pinnekjøtt i hus idag, og gleder meg til å få dampet det om rundt sekstitre timer....
Charmina Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Hei Grandiosa pizza er den dårligste pizzaen jeg vet om..........!!!! Men sønnen min på 5 synes det er snadder!!!!! Men på julaften spiser han pinnekjøtt!!! GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!! Klems Charmina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå