Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må bare ha noe å skrive om :roll:

Han sier jo:

Men jeg tror ikke mange bruker Grandiosa som julemiddag, sier produktsjef Tormod Rasten i Stabburet.

Skrevet

Synes det er helt greit jeg.

Det må få være opp til hver enkelt.

Skrevet

Grandiosa er jo ganske godt da....

Kanskje noen familier ikke har råd til ordentilig julmat og Grandiosa er ganske billig. Flott at de kan kose seg med noe. LENGE LEVE PIZZA GRANDIOSA

:blomst:

Skrevet

Kjenner barn som hater pinnekjøtt og eeelsker grandiosa. Ser ikke noe galt i at de får dette på julaften. Forøvrig er det ikke alle som feirer jul heller.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Det er jo ikke sikkert alle spiser det som hovedjulemat da..

men det er jo det utroligste de skriver om.. :roll:

Skrevet

I går kveld da jeg pakket julegaver, vasket og pyntet sendte jeg varme tanker om følgende juleaften:

Kun min mann og våre barn,

Hjemmelaget pizza og Cola,

Gele, is og vaniljesaus til dessert

Potetgull, dip og godteri

Få, men gjennomtenkte gaver

Visshet om noen timer med barnevakt dagen etter :-)

Skrevet

- Jeg syntest det er greit om noen vil det. Tror ikke noen er så fattige at de må spise grandiosa på julaften, da spiser de jo grandiosa hele året da, eller?

(Jeg liker grandis sjelden.... Men er godt når kjæresten lager den, for han putter så mye annet på den)

Skrevet

Søsteren min spiste et halvt knekkebrød med fårepølse på juleaften hun... Da hadde jeg foretrukket Grandis anytime!

Har forøvrig fått drøye seks kilo nyyydelig pinnekjøtt i hus idag, og gleder meg til å få dampet det om rundt sekstitre timer.... :sjarmor:

Skrevet

Hei :lol:

Grandiosa pizza er den dårligste pizzaen jeg vet om..........!!!!

Men sønnen min på 5 synes det er snadder!!!!! Men på julaften spiser han pinnekjøtt!!!

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!!

Klems Charmina :hjerte::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...