Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man begynner med øyekrem?

Når man er 20? 25? 30?

Hvilken øyekrem bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decleor Harmonie. Den er også genial på sår/skadet hud.

Skrevet

Decleor Harmonie. Den er også genial på sår/skadet hud.

Takk for svar! :)

Når begynte du med øyekrem da?

Skrevet

Da jeg var rundt 20, tror jeg.

Skrevet

Jeg begynte med øyekrem da jeg var atten-tyve. Har alltid vært fæn av Biotherm, for den er så lett og fin. Hvis du er ung, pass på at du ikke begynner med en rynkekrem eller noe sånt, som er for fet. Pass på å få en lett fuktgivende en for ung hud.

Skrevet

Jeg begynte med øyekrem når jeg var rundt 19-20. Bruker en fra Md formulations

Skrevet

Jeg begynte da jeg var ca. 25. Nå bruker jeg en øyekrem fra Khiel`s med avokado i. Husker ikke helt hva den heter, men god er den.

Skrevet

Jeg begynte når jeg var 19-20. Bruker for øyeblikket en fra Nuxe, men det er ikke den beste jeg har prøvd. Må kjøpe ny når jeg skal ut å reise neste gang for det er kun der jeg får tak i de jeg egentlig skal ha:p

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 22 år og har begynt med øyekrem - Beaute Pacifique Vitamin A (anti age)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at man bør begynne med øyekrem når man begynner med mascara, men viktig at man ikke begynner med anti-age før man er litt eldre (rundt 25 år kanskje) :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og har aldri vært fan av dyre kremer - nettopp fordi jeg tror det ikke hjelper. Fjernet poser under øynene for noen år siden med laser, og til dette formål tror jeg ihvertfall IKKE det hjelper om man så bruker den dyreste øyekrem. Poser under øynene dannes av at musklene svekkes og det samler seg fett under øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Eucerin sin øyekrem, tror den heter Aquaporin. Bruker den fordi jeg har så veldig tørr hud.

Har brukt øyekrem på og av siden jeg var 25, nå bruker jeg fast :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker øyekrem fordi jeg blir veldig tørr rundt øynene om vinteren. I fjor var jeg så tørr at jeg i perioder flasset rundt øynene. Bruker nå fast Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream for Eyes, og er veldig fornøyd med en. Er 19 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...