ringblomst Skrevet 20. desember 2003 #41 Skrevet 20. desember 2003 Nei det er ikke sært å ikke drikke kaffe. Jeg liker ikke kaffe eller mokka-smak en gang, men jeg føler da ikke meg som noen særing .
Gjest Joanna Skrevet 20. desember 2003 #42 Skrevet 20. desember 2003 Det er jo som Klips sier, det er ikke regelrett sunt med kaffe. Men det er ikke lakris heller... *tygge*
Gjest Brunhilde Skrevet 20. desember 2003 #43 Skrevet 20. desember 2003 Hvis jeg får gjester som ikke vil ha kaffe så får de tilbud om te eller brus, det er ikke verre en det!
chimp Skrevet 20. desember 2003 #44 Skrevet 20. desember 2003 Gadd ikke å lese hele tråden...Svarer bare på overskriften! Det er HELT andre kriterier som avgjør om en person er sær eller ikke....Men det å være sær MÅ ikke nødvendigvis være negativt! Ser det heller sånn at noen er sær på den måten at man er seg selv og følger sin egen stil på en litt morsom måte og m glimt i øyet, mens andre kjører særhetsprinsippet på en gjennomført kvalmende måte!
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 #45 Skrevet 21. desember 2003 Personlig så er jeg ikke så glad i fisk. *snufs*
Klips Skrevet 22. desember 2003 #46 Skrevet 22. desember 2003 Jeg liker ikke brus noe særlig, så vi har aldri brus i huset. Ikke-kaffedrikkende venner kan få te, solbærtoddy eller øl Er ikke det sært, eller?
Gjest Joanna Skrevet 22. desember 2003 #47 Skrevet 22. desember 2003 Jeg liker ikke brus noe særlig, så vi har aldri brus i huset. Ikke-kaffedrikkende venner kan få te, solbærtoddy eller øl Er ikke det sært, eller? Solbærtoddy er jo kjempegodt. Den ultimate trøstedrikk! Ikke sært å ha det vel? Vi har som regel alltid is-te med ferskensmak, varm sjokolade-drikke i pose (tilsett kun vann) solbærtoddy og Nescafè pulverkaffe (dødssynd mot kaffedrikkere??) i skapet. Er vel bra nok det?
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #48 Skrevet 22. desember 2003 Av mine omgangsvenner og bekjente er det 50/50 med kaffe-drikkende og ikke-kaffe-drikkende tror jeg. Har aldri hatt problemer med dette. De som ikke drikker kaffe får te, saft, brus eller vann. Dette med kaffe er blitt en sånn moteting. Det er "in" å drikke kaffe tydeligvis. De fleste liker vel en eller annen kaffedrikk eller te. Selv om vi ikke drikker te her i huset, så har vi alltid en pakke liggende i skapet. Synes slett ikke at det er sært å ikke drikke kaffe. Men om man vil ha et alternativ i skapet hjemme, så er ikke frysetørret kaffe så verst. Da trenger man egentlig bare varmt vann og en kopp, akkurat som til te.
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2003 #49 Skrevet 22. desember 2003 Jeg har aldri drukket kaffe! Men jeg får ikke så mange rare blikk for det heller jeg altså... Er ikke noe glad i te smak for den slags skyld heller. Jeg synes alle som ikke drikker pepsi max er dritsære!
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #50 Skrevet 22. desember 2003 Jeg er sikkert sær jeg også... Er ikke så veldig glad i brus og særlig ikke Pepsi MAX og Tab X-tra.
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 22. desember 2003 #51 Skrevet 22. desember 2003 Nja' date=' jeg drikker kaffe selv, og det gjør også de fleste jeg kjenner. En ting er jo å kaste opp av det, men som med så mange andre ting, er kaffe en modningssak. Altså: prøv flere ganger før du gir opp! Herlighet, synes virkelig alle de som drikker øl/vin/sprit/kaffe eller røyker (for den saks skyld) at det var helt utrolig godt første gangen de smakte det? Sær er man bare dersom man aldri er villig til å utfordre sine egne kulinariske grenser fra tid til annen.[/quote'] Og hvorfor i all verden skal vi tvinge oss til å lære å like noe vi ikke liker, kan du være så søt å fortelle meg det ? :klø:
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #52 Skrevet 22. desember 2003 Enig, jeg er bare glad for at jeg ikke har drukket så mye av det at jeg liker det til nå. Det er usunt, og jeg ser ikke noe poeng ved å ikke drikke det. Har nok usunne andre laster (vin, sjokolade pizza osv)
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #53 Skrevet 22. desember 2003 Et av mine kriterier for en ny mann i mitt liv er at han drikker kaffe! Jeg orker ikke flere sære mannfolk!!!!!
Gjest GreenSky Skrevet 24. desember 2003 #54 Skrevet 24. desember 2003 Jeg føler at i enkelte situasjoner blir jeg sett på som sær, som ikke drikker kaffe. Er det en sosial ting, liksom røyking er det? HVA er det som er så godt med kaffe? Sær, nei? Jeg drikker kanskje to kopper kaffe i året. Har aldri blitt sett på som sær. Vel - ikke på det området, i alle fall. Blir bare tilbudt te eller vann i stedet. Men jeg elsker lukten av kaffe...! Mmmmm!
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #55 Skrevet 26. desember 2003 Noe kaffe lukter godt, men all kaffe smaker forferdelig.... Men jeg har aldri blitt sett på som sær, da..... :o
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #56 Skrevet 26. desember 2003 -ihvertfall ikke pga manglende kaffedrikking :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå