Pialill Skrevet 19. desember 2011 #21 Skrevet 19. desember 2011 Det er noe med vinkelen som gjør slike stillinger som det lite egnet for meg. Er han veldig stor eller? I såfall ser jeg utfordringen. Hva med Doggy? kan jo si at han ikke skal gjøre så mye, men at du skal tre deg av og på? Ikke noen særlig slitsom stilling for noen av dere 1
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #22 Skrevet 19. desember 2011 Er han veldig stor eller? I såfall ser jeg utfordringen. Hva med Doggy? kan jo si at han ikke skal gjøre så mye, men at du skal tre deg av og på? Ikke noen særlig slitsom stilling for noen av dere For min del har det mest med vinkelen å gjøre. At han ikke er så bøyelig, og at det blir ubehagelig om han blir presset for mye bakover. I tillegg virket det som det ble vanskelig for jenta å unngå å gå litt for høyt når hun ble i overkant opphisset.
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #24 Skrevet 19. desember 2011 Bandit: er du homo? Nei... hvordan det? Jeg prater da om den lille kompisen min i hankjønn som de fleste andre menn...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #25 Skrevet 19. desember 2011 Åja så "han" er penisen til Bandit? 2
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 Åja så "han" er penisen til Bandit? Bingo!
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #27 Skrevet 19. desember 2011 For min del har det mest med vinkelen å gjøre. At han ikke er så bøyelig, og at det blir ubehagelig om han blir presset for mye bakover. I tillegg virket det som det ble vanskelig for jenta å unngå å gå litt for høyt når hun ble i overkant opphisset. Så du er ikke noen fan av å bli ridd heller? 1
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #28 Skrevet 19. desember 2011 Så du er ikke noen fan av å bli ridd heller? Jo, for all del. Jeg elsker det om jenta virkelig kan ri. Bare hun ikke kaster seg altfor langt bakover...
Gjest Elfrida Skrevet 19. desember 2011 #29 Skrevet 19. desember 2011 Denne er ikke spesielt slitsom for noen av partene: http://www.sexinfo101.com/cross.shtml
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #30 Skrevet 19. desember 2011 Jo, for all del. Jeg elsker det om jenta virkelig kan ri. Bare hun ikke kaster seg altfor langt bakover... kaster seg bakover? er vel bedre med opp og ned eller lit fram og tilbake 1
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2011 #31 Skrevet 19. desember 2011 kaster seg bakover? er vel bedre med opp og ned eller lit fram og tilbake Dere gjør mye rart mens orgasmen rir dere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå